خبرگزاری کار ایران

به منظور دیدار با علما؛

وزیر بهداشت وارد قم شد

وزیر بهداشت و درمان به منظور دیدار با تنی چند از علما و مراجع تقلید و شرکت در مراسم ویژه روز پزشک وارد قم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی دقایقی پیش وارد شهر قم شد و طبق برنامه اعلام شده قرار است در دو نوبت صبح و عصر با چند تن از مراجع تقلید دیدار کرده و همچنین سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر قم باشد.

وزیر بهداشت تا دقایقی دیگر با حضور در دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو خواهد کرد. دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی  و نیز آیت‌الله موسوی اردبیلی از دیگر برنامه‌های نوبت صبح قاضی‌زاده هاشمی در شهر قم خواهد بود.

وزیر بهداشت در ادامه به حرم حضرت معصومه (س) خواهد رفت و ضمن زیارت بارگاه اهل بیت (ع) در نماز جمعه این شهر که در شبستان امام خمینی حرم مطهر برگزار می‌شود شرکت و سخنران خطبه‌های آن خواهد بود.

قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز نیز دیداری با آیت‌الله سبحانی و پس از آن بازدیدی از مرکز علمی جامعه‌المصطفی العالمیه و دیدار با آیت‌الله عراقی رئیس این مرکز خواهد داشت.

آخرین دیدار وزیر بهداشت با علما و مراجع‌تقلید قم دیدار با آیت‌الله وحید خراسانی خواهد بود.

آخرین برنامه وزیر بهداشت در سفر به شهر قم شرکت در مراسم ویژه روز پزشک خواهد بود که امشب با حضور محمدرضا نوبخت معاون رئیس‌جمهور و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲۹۸۸۰۷