خبرگزاری کار ایران

در بیانیه جامعه اسلامی کارمندان مطرح شد؛

تقاضا از دولت جهت رفاه نسبی و حل مشکلات معیشتی

جامعه اسلامی کارمندان به مناسبت روز کارمند بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا٬ متن بیانیه جامعه اسلامی کارمندان به مناسبت روز کارمند به شرح زیر است:

روز کارمند در واقع روزی است که از کلیه کارمندان خدوم و ایثارگر یعنی کسانی که بخش اعظم اداره امور کشور را در دست دارند و در سطوح مختلف استخدامی، کارشناسی، مدیریتی و تخصصی در عرصه‌های گوناگون در تدبیر امور، علم و صنعت و فناوری و... در کار و ابتکار و خلاقیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم در تلاش هستند باید تقدیر و تجلیل به عمل آید.

کارمندان کشور تحت زعامت ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مقام معظم رهبری در اداره امور و توسعه و پیشرفت برنامه‌های خرد و کلان گام برداشته‌اند و از دل و جان در جهت سربلندی و افتخار میهن اسلامی تلاش می‌کنند..

جامعه اسلامی کارمندان با اغتنام از فرصت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به ویژه در مورد اقتصاد مقاومتی و هشیاری در مورد ترفندهای غربی ها بویژه نفوذ آمریکا استقبال نموده و بر این باور است که با تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی و همدلی و همزبانی و حفظ انسجام در کشور می‌توان از استعدادها و ظرفیت‌های سرشار کشور در جهت پیشرفت در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و علمی و فناوری بهره برد.

توصیه ما به دولت محترم نیز این است که در جهت رفاه نسبی و حل مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد به ویژه کارمندان گام‌های عملی بردارد..

جامعه اسلامی کارمندان ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند همراه با جامعه عظیم کارمندان شریف و خدوم در نظام جمهوری اسلامی ایران کار را عبادت می‌داند و با پیروی از خط امام و رهبری مانند گذشته آماده خدمت و مجاهدت در راه اعتلای میهن اسلامی است

کد خبر : ۳۰۰۳۱۹