خبرگزاری کار ایران

با حضور در گلزار شهدای شهر اهواز انجام شد؛

ادای احترام امین زاده به مقام شهدای 8 سال دفاع مقدس

معاون حقوقی رییس‌ جمهور صبح شنبه با حضور در گلزار شهدای شهر اهواز با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشت و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

طرح زیر کشت بردن 550 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان خوزستان، از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و آبادانی این استان است

به گزارش ایلنا، الهام امین‌زاده که به مناسبت هفته دولت به استان خوزستان سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی اهواز مورد استقبال استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی قرار گرفت.

معاون حقوقی رییس‌ جمهور در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود منابع سرشار طبیعی و انرژی در استان خوزستان، گفت: این استان از نظر صادرات کالاهای غیرنفتی نیز استانی توانمند است.

امین زاده طرح زیر کشت بردن 550 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان خوزستان را از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و آبادانی این استان برشمرد و اظهار داشت: با تأمین منابع مالی لازم برای این طرح بزرگ کمک شایان توجهی در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه خواهد شد.

دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، شرکت در شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاههای اجرایی استان، حضور در شورای اداری استان و نشست با اصحاب رسانه از برنامه‌های معاون حقوقی رییس جمهور در این سفر یکروزه است.

کد خبر : ۳۰۰۸۶۰