خبرگزاری کار ایران

امروز برگزار می‌شود؛

مراسم برزگداشت آیت‌الله طالقانی

کتابخانه آیت الله طالقانی به مناسبت سی و ششمین سال درگذشت روحانی مجاهد آیت الله طالقانی برنامه طلایه دار بیداری را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا٬ در برنامه طلایه‌دار بیداری که به مناسبت سی و ششمین سال درگذشت آیت الله طالقانی برگزار می‌شود٬ آقایان مهندس چمران، موسی حقانی، حجتی کرمانی و مدیران ارشد سازمان فرهنگی و هنری و شهرداری تهران و منطقه ۱۲ حضور خواهند داشت٬ تصایر مربوط به ایشان پیرامون ماهیت انقلاب اسلامی برپا خواهد بود.

در این برنامه بخش‌هایی از سخنرانی‌های ایشان برای مخاطبان محترم پخش خواهد شد و در کنار این مراسم موزه‌ای از لوازم شخصی ایشان به جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره این مجاهد نستوه افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است میهمان و میزبان شاخص این برنامه پسر آن روحانی مبارز خواهد بود که در این برنامه به ایراد سخنرانی خواهند پراخت.

این برنامه که روز سه شنبه ۱۷ شهریورماه در ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود شرکت برای عموم آزاد است و علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به آدرس خیابان انقلاب، پیچ شمیران، خیابان نور محمدی، کوچه آیت الله طالقانی، کتابخانه آیت الله طالقانی مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۵۳۷۱۶۸ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر : ۳۰۳۴۹۷