خبرگزاری کار ایران

امیر شاه صفی:

نیروی هوایی مانند سدی فولادی در مقابل دشمن ایستاده است

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شهید ستاری از اردوگاه جنگل واقع در استان گلستان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی در این بازدید  که حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو وی را همراهی می کرد، در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در اردوگاه جنگل واقع در استان گلستان به آمادگی رزمی مطلوب یگان‌های نیروی هوایی در جای جای کشور اشاره کرد و گفت : نیروی هوایی همیشه آماده و هوشیار است و با هرگونه تهاجم به خاک وطن مقابله می کند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: نیروی هوایی یک نیروی انسان‌محور است که در هشت سال دفاع مقدس ایمان، تدین و ولایتمداری خود را به اثبات رساند و در حال حاضر برای دفاع از مرزهای کشور در شرایط عالی قرار دارد.

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی افزود: امروز ، نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی هوایی مقتدر ارتش با اتکا به خداوند متعال و اعتقاد راسخ به انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا مانند سدی فولادی در مقابل دشمن ایستاده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید پس از حضور در یادمان شهدا و قرائت فاتحه، ضمن بررسی آمادگی رزمی دانشجویان حاضر در این دوره، از قسمت های مختلف اردوگاه جنگل بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت آموزش های نظامی و عملی قرار گرفت.

کد خبر : ۳۰۴۰۹۷