خبرگزاری کار ایران

گزارش هفتگی ایلنا از فعالیت‌های دور از مرکز اصلاح طلبان؛

ائتلاف و اختلاف در چهار گوشه کشور

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۶۵۴

راه اندازی حزب محلی/خباز از کاشمر نمی‌آید/ اعظم طالقانی در شیراز/ جان دوباره احزاب/ رایزنی با دامادی/ اصلاح‌طلبان اصفهان دلواپس شدند!

سه ماه تا ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم باقی مانده است و به مرور در شهرها و استان‌ها چهره‌های سیاسی برای حضور در انتخابات برنامه‌های خود را جدی‌تر از گذشته پیگیری می‌کنند.

اصلاح‌طلبان اصفهان دلواپس شدند!

استاندار اصفهان در هفته گذشته طی نامه ای خواستار تمدید ماموریت فرماندار اصفهان شد. گفته می شود فرماندار از نیروهای نزدیک به جبهه پایداری است و حضور او در این مسئولیت بارها و بارها با انتقاد اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان اصفهان مواجه شده است و به این ترتیب اصلاح‌طلبان اصفهان باید در فضایی شبیه فضای انتخاباتی سال 90 در انتخابات حاضر شوند. انتخاب فرمانداری که همسو با دلواپسان است موجب دلواپسی اصلاح‌طلبان اصفهان شده است.

مازندران: منسجم‌تر می‌شویم!

از مازندران خبر می‌رسد شورای اصلاح طلبان بهشهر که تا کنون انتخابات برگزار نکرده بودند و موجب برخی انتقادات شده بودند قرار است در روزهای آینده انتخاباتی برگزار کنند و فعالیت‌های اصلاح‌طلبان با نظم بیشتری در این حوزه انتخابیه ادامه پیدا کند. از سویی دیگر احتمال قرار گرفتن دامادی، نماینده ساری در لیست اصلاح‌طلبان افزایش یافته است و گروه‌های بیشتری از اصلاح‌طلبان نسبت به قرار گرفتن وی در لیست اصلاح‌طلبان ابراز تمایل کرده‌اند.

کرمانشاه: جان دوباره احزاب

در هفته گذشته علی محمد غریبانی و حسین کمالی به کرمانشاه سفر کردند. علی محمد غریبانی برای بازگشایی دفتر انجمن اسلامی مهندسین و حسین کمالی برای شرکت در همایش سازمان دانشجویی حزب کار در استان کرمانشاه حاضر شدند و فعالیت احزاب اصلاح‌طللب کرمانشاه را وارد فاز تازه‌ای کرده‌اند.

فارس: جان تازه اصلاحات

اعظم طالقانی و محمد مهدی جعفری هفته گذشته به شیراز رفتند تا در مراسم یادبود طالقانی صحبت کنند. از سویی دیگر جلسه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان شهر لامرد با استاندار فارس برگزار شد تا مسائل و مشکلات سیاسی استان در گفت و گو با بالاترین مقام سیاسی استان بررسی شود.

خراسان: خباز نمی‌آید

نماینده سال‌های دور کاشمر در مجلس در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده است که از تهران نامزد انتخابات خواهد شد. محمدرضا خباز در خصوص درخواست‌های مردمی مبنی بر حضور و نامزد شدن در انتخابات این دور مجلس شورای اسلامی گفته به این جمع بندی رسیدیم که از یکی از دوستان جوان‌تر که شور و شعف ونیروی جوانی ومتخصص ترهستند استفاده و همراهی کنیم ومن هم که استعفا داده ام انشالله از تهران کاندیدا خواهم شد.

کرمان: راه اندازی حزب محلی

جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان یکی از احزابی بود که هفته گذشته خبر کسب مجوز آن در سایت‌های مختلف منتشر شد. محمدعلى کریمى استاندار دولت اصلاحات, حسین امیرى نماینده اصلاح طلب زرند در چهار دوره گذشته, على مصطفوى رییس دانشگاه باهنر در دولت اصلاحات, ابراهیم جهانگیرى مدیرکل سابق اموزش و پرورش و برادر اسحاق جهانگیرى و... از جوانترها هم محسن برازوان عضو هیات موسس هستند.

تبریز: سفر ناطق نوری

بعد از برگزاری انتخابات شورای راهبردی تبریز و حواشی فراوان این انتخابات این شهر هفته نسبتا آرامی را سپری کرد. تنها اتفاق مهم سیاسی استان سفر علی اکبر ناطق نوری  در هفته گذشته به تبریز بود. سفری که البته غیر سیاسی بود و بنا بود رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در بزرگداشت شهریار سخن بگوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز