خبرگزاری کار ایران

امیر پوردستان در جمع خبرنگاران:

تجهیزات جدید بومی٬ شنبه به نیروی زمینی تحویل داده می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شنبه هفته آینده سلاح و تجهیزات جدیدی که تولید بومی است به نیروهای خود تحویل خواهد شد.

امیر پوردستان در حاشیه رژه ۳۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تهدیدهای منطقه‌ای اظهار داشت: جمهوری اسلامی با توجه به تسلیحات و تجهیزاتی که متناسب با تهدیدهای مختلف در اختیار دارد٬ تمام تهدیدها را در نطفه خفه خواهد کرد و نیروی زمینی مستحکم خود را به دشمنان نشان خواهیم داد. ضمن اینکه شنبه هفته آینده سلاح و تجهیزات جدیدی که تولید بومی است به نیروهای خود تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی نیروی زمینی در مورد داعش در منطقه یادآور شد: نیروهای داعش هم‌اکنون در استان دیاله عراق که هم‌مرز با هم‌استان‌های کرمانشاه و ایلام است٬ حضور دارند. اما این نیرو‌ها به صورت متفرق و پراکنده در این منطقه وجود دارند و طی عملیاتی که توسط یگان‌های عراقی و با همراهی حشدالشعبی در منطقه انجام داده‌اند٬ ضربه‌های سنگینی به داعش در این منطقه وارد آمد٬ اما هنوز به صورت غیرمتمرکز در این منطقه حضور نیروهای داعش احساس می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر تسلط اطلاعاتی گسترده جمهوری اسلامی در منطقه و همچنین درباره مواضع داعش تصریح کرد: اگر نیروهای داعش اقدام به نزدیک شدن به مرزهای کشورمان کنند٬ پیش از آنکه به مرز‌ها برسند جلوی آنان را خواهیم گرفت و این در حالی است که در مدت گذشته شاهد تحرک خاصی از سوی این نیروهای تروریستی نبوده‌ایم.

کد خبر : ۳۰۷۰۶۹