خبرگزاری کار ایران

تقوی در جمع خبرنگاران:

از لاریجانی دعوت می‌کنیم/ رابطه خوبی با حزب یکتا و جبهه پایداری داریم

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جماعت کشور گفت: حزب یکتا رابطه خوبی با ما دارد. آنها در جلساتشان از مابقی اصولگرایان دعوت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در حاشیه مراسم ترحیم برادر عبدالله جاسبی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وحدت اصولگرایان در چه وضعیتی است٬ گفت: همگرایی در مراحل خوبی است. جلسات شورای همگرایی هم همیشه بوده است.

قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در مورد تکلیف شورای هماهنگی اصولگرایان که محمدرضا باهنر آن را پیشنهاد داده٬ گفت: این طرح در حال پیگیری است.

تقوی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه آیا در جلساتتان از آقای لاریجانی یا نمایندگان وی دعوتی شده است٬ خاطرنشان کرد: هنوز به آنجا نرسیده‌ایم ولی دعوت خواهند شد.

وی درباره هدف این جلسات یادآور شد: قرار است این جلسات به جایی برسد که هسته مرکزی برای آن شکل بگیرد که هماهنگ کننده ما با شعبه‌ها و شاخه‌ها باشد.

رییس شورای همگرایی اصولگرایان در به سوال دیگر خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه آیا اصولگرایان می‌توانند به وحدت برسند؟ بیان کرد: ان‌شاءالله؛ این غیرممکن نیست.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جماعت کشور در پاسخ به این سوال که جبهه پایداری در این جلسات حضور دار؟٬ ابراز داشت: همه احزاب اصولگرا در این جلسات هستند و رابطه ما با احزاب اصولگرا خوب است.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا آقای احمدی‌نژاد در شورای هماهنگی و همگرایی حضور دارد؟ عنوان کرد: ما احزاب اصولگرا در حال کار کردن هستیم.

این فعال سیاسی اصولگرا در جواب این سوال که آیا حزب یکتا در این جلسات حضور دارد؟ گفت: حزب یکتا رابطه خوبی با ما دارد. آنها در جلساتشان از مابقی اصولگرایان دعوت کرده‌اند. در جلسه نخست نیز آیت‌الله موحدی کرمانی و بنده صحبت کردیم. مضاف براینکه دبیران احزاب دیگر نیز حضور داشتند و صحبت کردند.

وی در پاسخ به این سوال ایلنا٬ مبنی بر اینکه نسبت احمدی‌نژاد با شما چیست؟ اظهار داشت: من نسبتی با احمدی‌نژاد ندارم و فامیل نیستیم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جماعت کشور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا٬ که آیا شما آقای احمدی‌نژاد را اصولگرا می‌دانید٬ گفت: مگر من معیار و شاخص اصولگرایی‌ام که درباره افراد اظهار نظر کنم. با این سوال‌هایتان دنبال چه هستید؟

کد خبر : ۳۰۷۴۳۶