خبرگزاری کار ایران

دواتگری به ایلنا خبر داد:

اعزام دو عضو کمیسیون امنیت ملی به‌همراه هیات اعزامی دولت به مکه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دو نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، هیات اعزامی دولت به مکه برای بررسی حادثه منا را همراهی می‌کنند.

مهدی دواتگری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با تاکید بر ورود کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حادثه منا، اظهار داشت: بنابر تصمیم هیات رئیسه بناست، دو نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز هیات اعزامی دولت به مکه را همراهی کنند.

وی در توضیح این‌که چه کسانی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای پیگیری حادثه منا به مکه اعزام می‌شوند، یادآور شد: هنوز اسامی دو نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای اعزام به مکه به‌همراه هیات اعزامی دولت مشخص نشده و قرار است در نشست رسمی کمیسیون که فردا برگزار می‌شود،‌ تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص انجام گیرد.

به گزارش ایلنا، قرار است، هیاتی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی علی جنتی، وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی جهت بررسی حادثه منا به عربستان اعزام می‌شود.

در جریان این سفر علاوه بر دو نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، رئیس سازمان هلال احمر و معاون وزیر امور خارجه نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی خواهند کرد.
 

کد خبر : ۳۰۷۸۴۶