خبرگزاری کار ایران

یوسفیان‌ملا به ایلنا خبر داد:

توضیح نوبخت به کمیسیون برنامه و بودجه در مورد ابهام تخصیص بودجه‌

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: نوبخت با حضور در جلسه امروز این کمیسیون برخی ابهامات موجود درخصوص نحوه تخصیص بودجه‌های عمرانی را برطرف کرد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اشاره به حضور نوبخت در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: برای برخی از نمایندگان ابهاماتی درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات بودجه سال ۹۴ وجود داشت که آقای نوبخت گزارش مشروح و مبسوطی در این‌باره ارائه کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس نهم اضافه کرد: برخی از نمایندگان سوالاتی در خصوص بودجه ۹۴ داشتند که با پاسخ‌های دقیق آقای نوبخت٬ ابهاماتی که وجود داشت برطرف شد و کمیسیون برنامه و بودجه در پایان این جلسه به این جمع‌بندی رسید که به‌طور کلی روند توزیع و تخصیص بودجه سال ۹۴ مشکلی نداشته‌ است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به سوالی درخصوص زمان ارائه برنامه ششم توسعه، یادآور شد: بنابر اعلام دولت، احکام برنامه ششم توسعه زود‌تر از زمان مقرر ارائه خواهد داشت و همچین بودجه سال ۹۵ نیز در زمان مقرر، یعنی ۱۵ آذرماه ازسوی دولت تقدیم مجلس خواهد شد.

یوسفیان‌ملا در پایان تصریح کرد: بحث تخصیص اعتبارات عمرانی از موضوعات مهمی است که از دغدغه‌های نمایندگان هم بود و برخی از نمایندگان نگران بودند که دولت در تخصیص‌ برخی از بودجه‌های عمرانی، تبعیض قائل شده است٬ اما امروز آقای نوبخت با توضیحات مبسوط و کاملشان این نگرانی‌ها را برطرف کردند.

کد خبر : ۳۰۹۰۷۱