خبرگزاری کار ایران

شوشتری در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

تصویب کلیات طرح یک‌فوریتی برجام علیرغم مخالفت رسایی و کوچک‌زاده

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح یک‌ فوریتی برجام در نشست علنی یکشنبه آینده مجلس خبر داد.

هادی شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اعلام خبر تصویب طرح یک‌فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام، اظهار داشت: این طرح از ساعت ۱۴ امروز در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که با حضور اعضای کمیسیون و همچنین تعدادی از نمایندگان غیرعضو برگزار شد، با اکثریت قاطع نمایندگان به تصویب رسید.

وی افزود: تصویب این طرح به صورت ماده واحده شامل ۹ بند و با ۲ تبصره در دستور کار جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود که در ‌‌نهایت پس تقریباً بدون هیچ تغییر قابل توجهی به تصویب رسید.

نماینده مردم قوچان در مجلس خاطرنشان کرد: در این نشست پیشنهادهایی ازسوی تعدادی از نمایندگان غیرعضو همچون آقایان رسایی، کوچک‌زاده و سردار کریمی مطرح شد که هیچکدام از این پیشنهادها رای نیاورد و در ‌‌نهایت تنها تغییر که در این طرح اعمال شد، تقلیل یافتن زمان ارائه گزارش وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ۶ ماه به ۳ ماه به پیشنهاد یکی از اعضای کمیسیون بود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین فرهنگی پیش از این به گفته‌بود در صورت تصویب یک فوریت این طرح در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تغییر دستور کار مجلس، این طرح روز یکشنبه در صحن مطرح خواهد شد.

کد خبر : ۳۱۰۸۷۶