خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات کشور:

امانتدار آراء مردم هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۶۸۷

معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات گفت: با پیروی از قانون در صدد هستیم تا به بهترین نحو امانتدار آراء مردم باشیم .

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در اختتامیه همایش توجیهی آموزشی منطقهای انتخابات سه استان گیلان، قزوین و زنجان در بندر انزلی اظهار کرد: با پیروی از قانون در صدد هستیم تا به بهترین نحو امانتدار آراء مردم باشیم .

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری اظهار کرد:  با همکاری شورای نگهبان و آماده شدن دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات و ایجاد فضای بی طرفی ، پیش بینی می شود انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم در پیش داشته باشیم.

مقیمی با تاکید بر اهمیت حضور همه سلایق و گرایش های سیاسی در انتخابات تصریح کرد: با پیروی از قانون در صدد هستیم تا به بهترین نحو امانتدار آراء مردم باشیم .

رئیس ستاد انتخابات کشور بر برگزاری انتخابات شکوهمند در کشور تاکید کرد و افزود: دوره‌های گذشته انتخابات بسیاری در کشور برگزار شده اما امسال حضور مردم به دلیل مسایل مختلف در اطراف کشور در پای صندوق‌های رای تعیین‌کننده است.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی توجیهی برای دست اندرکاران انتخابات در در سراسر کشور برگزار می‌شود و دومین دوره آموزشی با حضور استان های گیلان، زنجان و قزوین با همکاری استانداری گیلان در این منطقه برگزار شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز