خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در پی شهادت سردار همدانی:

عواقب جنایت‌های تروریست‌های تکفیری دامان حامیان آنها را خواهد گرفت

وزیر دفاع در پیامی شهادت سردار حسین همدانی در سوریه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شهید پرور ایران، خانواده معظم و همرزمان این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این پیام با تجلیل از نقش ارزنده شهید همدانی در دوران مبارزه علیه رژیم ستمشاهی، حماسه دفاع مقدس، در جریان مبارزه با تروریسم تکفیری -صهیونیستی و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (ع) از وی به عنوان مجاهدی راستین که همواره در خط امام (ره) و رهبری (مدظله العالی) بوده و یکی از سرداران سرافراز جبهه جهاد و مقاومت یاد کرد که با نثار خون پاکش اعلام کرد که جهاد، مقاومت و شهادت در راه خدا تا نابودی تروریسم تکفیری-صهیونیستی و صهیونیسم اشغالگر، متجاوز و جنایتکار ادامه دارد.

در این پیام تصریح شده است؛ خون پاک این شهید گرانقدر و همه شهدای عظیم‌الشأن مقاومت در سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و سایر بلاد اسلامی افشاکننده چهره کریه نظام سلطه و جاهلیت قرن بیست یکم است.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌تردید با شهادت شهید حسین همدانی عزم رزمندگان جبهه مقاومت برای ریشه‌کن کردن تروریسم و صهیونیسم مصمم و مستحکمتر خواهد شد.

وزیر دفاع در این پیام با هشدار به حامیان تروریسم‌های تکفیری -داعشی صهیونیستی تأکید کرده است آنان را در جنایات وحشیانه تروریست‌ها شریک جرم می‌دانیم و یکبار دیگر به آنان گوشزد می‌کنیم که عواقب هولناک جنایات تروریست‌های تکفیری-صهیونیستی دیر یا زود دامان آنان را نیز در بر خواهد گرفت و آنگاه دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت.

کد خبر : ۳۱۱۷۶۸