خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جبهه پیروان به ایلنا خبر داد:

جامعه مدرسین محور ائتلاف خبرگان؛ جامعه روحانیت محور ائتلاف مجلس

سخنگوی جبهه پیروان از تقسیم‌بندی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کمال سجادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ درباره وضعیت تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان اظهار داشت: همکاری‌های زیادی انجام شده است و به‌زودی شورای هماهنگی اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت و جامعه مدرسین کار خود را آغاز خواهد کرد.

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به اینکه گروه‌های هجده‌گانه اصولگرا در این شورا حضور خواهند داشت٬ تاکید کرد: با توجه به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری، تلاش‌های جامعه مدرسین بیشتر معطوف به آن انتخابات است و  جامعه روحانیت نیز نقش میزبانی و محوریت را در انتخابات مجلس عهده‌دار خواهد بود

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسان با اشاره به وعده تشکیل شورای هماهنگی تا پایان مهرماه گفت: تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم این وعده را محقق کنیم٬ اما مسائلی از این دست ممکن است با تاخیرهایی مواجه شود.

سجادی درباره برنامه‌های شورای هماهنگی در حوزه‌های انتخابیه در شهرها و استان‌های دیگر٬ تصریح کرد: ما هم مثل اصلاح‌طلبان هدف‌گذاری خود را روی تهران و شهر‌های بزرگ مثل اصفهان و مشهد و تبریز قرار داده‌ایم و حضور کمرنگ‌تری در حوزه‌های تک‌نماینده که متاثر از مسائل قومیتی و بومی است٬ خواهیم داشت. با این حال معتقدیم رسیدن به ائتلاف در تهران و شهرهای بزرگ روی شهرهای کوچک هم تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر : ۳۱۳۰۸۲