خبرگزاری کار ایران

سردار صفوی:

نیروی هوافضای سپاه قدرتمند‌ترین نیروی عمل‌کننده غرب آسیا است

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۷۹۸

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: توان دفاعی ایران برای تامین امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم دست‌ساخته سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به‌کار گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، در حاشیه دومین کنگره سرداران و ۴۵۰۰ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه، با اشاره به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هم‌اکنون نیروی هوافضای سپاه قدرتمند‌ترین نیروی عمل‌کننده غرب آسیا بوده و برد موشکی آن به ۲ هزار کیلومتر می‌رسد؛ که اساس این قدرت در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه نیز تامین‌کننده امنیت انرژی در خلیج فارس است؛ که روزانه ۱۷ میلیون بشکه نفت از آن عبور می‌کند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: توان دفاعی ایران برای تامین امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم دست‌ساخته سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به‌کار گرفته شده است. 

صفوی تاکید کرد: ایران در برخورد با تروریسم جدی بوده و با همکاری عراق و سوریه پیش‌قدم در عرصه مبارزه با تروریسم است. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا درباره عملیات ارتش و گروه‌های مردمی عراق برای آزادسازی استان صلاح‌الدین تصریح کرد: امیدواریم همه مناطق اشغالی عراق توسط ارتش و گروه‌های مردمی این کشور آزاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز