خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی موتلفه در گفت‌و‌گو با ایلنا:

غیبت ایثارگران و پایداری در مجمع موتلفه به خاطر مشغله بود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد عدم حضور اعضای پایداری و ایثارگران در مجمع موتلفه گفت: احتمالا این غیبت بخاطر مشغله بوده است، چنانچه از احزاب و گروه‌های دیگر اصولگرا مثل یکتا افرادی در این جلسه حضور داشتند.

محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایلنا٬ درباره تغییرات صورت گرفته در این حزب گفت: در اغلب مواردی که مجمع عمومی یا کنگره موتلفه برگزار شده است؛ به‌طور متوسط هر دوره حدود بیست تا سی درصد اعضای شورای مرکزی تغییر کرده‌اند و این تغییر همراه با شعار جوانگرایی انجام شده است.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری حمیدرضا ترقی از شورای مرکزی حزب موتلفه به خاطر مسئولیت در کمیته امداد گفت: حضور آقای ترقی در کمیته امداد سابقه دیرینه‌ای دارد و منعی برای حضور وی در حزب موتلفه وجود ندارد.

اسلامی با بیان اینکه در قانون تنها حضور نظامیان در احزاب منع شده است٬ گفت: ایشان چون در یک نهاد خدماتی مشغول به کار هستند؛ مشکل قانونی برای عضویت در حزب موتلفه ندارند، چنانچه رهبر انقلاب هم زمانی که آقای ترقی عضو شوای مرکزی موتلفه بود به وی این مسئولیت را دادند و تنها آقای ترقی با تغییر ساختار کمیته امداد از شورای مرکزی به هیئت امنای این امداد رفت.

وی درباره غیبت اعضای شاخص جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری در مجمع عمومی حزب موتلفه گفت: احتمالا این غیبت به خاطر مشغله بوده است، چنانچه از احزاب و گروه‌های دیگر اصولگرا مثل یکتا افرادی در این جلسه حضور داشتند.

عضو شورای مرکزی موتلفه تاکید کرد: مسیری که موتلفه، ایثارگران و پایداری برای فراگیر کردن وحدت اصولگرایان به فرا‌تر از سه حزب در حال پیمودن هستند٬ مسیر بسیار موفقی بوده است و امیدواریم خیلی زود دستاوردهای این ائتلاف رسانه‌ای شود.

کد خبر : ۳۱۴۱۱۱