خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

راه امام حسین(ع)٬ راه عزت ابدی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خون تمامی شهدای ما به گردن امریکای جنایتکار است گفت:ما حق همه این خونها را باز ستانده و امریکا را در جای خود می نشانیم.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس که در مجتمع دانشگاهی مطهری بسیج برگزار شد٬ با بیان اینکه درس شهادتی که امام حسین (ع) به ملت ما آموخت جوانان این مرز و بوم را به میدان جهاد فرستاد گفت: امروز ثمره خون شهدا موجب خواری و ذلت قدرت‌های شیطانی و ابزارهای رسانه‌ای آنان شده است.

وی پیام شهدا را نترسیدن از دشمن و مسلح شدن به سلاح جهاد و شهادت عنوان و تصریح کرد: امروز دشمنان در تلاشند تا این سلاح راهبردی را از ما بگیرند و برای تحقق این هدف از تمامی ابزار و وسایل خود استفاده می‌کنند.

نقدی خاطر نشان کرد: راه امام حسین (ع) راه عزت ابدی است و ملت ایران این راه را یافته با افتخار ادامه می‌دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خون تمامی شهدای ما به گردن آمریکای جنایتکار است، گفت: ما حق همه این خون‌ها را باز ستانده و آمریکا را در جای خود می‌نشانیم.

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها با هدایت آمریکا پای در میدان تفرقه و مسلمان‌کشی گذاشته‌اند٬ تصریح کرد: حضور جوانان ما در مراسم تشییع شهدا تجدید بیعت با ولایت است و اینکه بر عهد خود تا آخر ایستاده‌اند.

سردار جمشیدی فرمانده دانشگاه شهید مطهری بسیج نیز در این مراسم اظهار کرد: شهدا با حضور خود چراغ هدایت دانشجویان برای دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب اسلامی، امام (ره) و شهدا شدند.

وی پیام شهدا را لبیک به نایب امام زمان (عج) عنوان و تصریح کرد: پیام این شهدای والامقام ایستادگی، ثبات قدم، جهاد و شهادت بوده و بیانگر این است که تا ظلمی هست جهاد و مبارزه ما ادامه دارد.

جمشیدی در پایان گفت: امروز نیز‌‌ همان کسانی که در زمان امام حسین (ع) تردید ایجاد کردند در پی ایجاد تردید و ابهام در باور و اعتقاد جوانان هستند. امروز شمشیرهای ما برای مبارزه با دشمن برهنه بوده و تا غروب استکبار از پا نخواهیم ایستاد.

کد خبر : ۳۱۴۸۲۵