خبرگزاری کار ایران

جامعه اسلامی مهندسین:

دستورهای رهبری برای اجرای برجام راه اختلاف افکنی را مسدود کرد

جامعه اسلامی مهندسین بیانیه‌ای درخصوص نامه مهم مقام معظم رهبری پیرامون اجرای برجام صادر کرد.

به گزارش ایلنا متن بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به این شرح است: 

خداوند متعال را شاکریم که لطف بیکرانش را با نعمت رهبری و ولایت فقیه بر ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی جاری نموده است. نعمتی که بنا به فرمایش بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام روح الله (ره)، به شرط پشتیبانی ملّت، مملکت ما را از آسیب دشمنان حفظ خواهد کرد. نقش بی‌بدیل رهبری معظم انقلاب در تمامی نقاط حساس تاریخ انقلاب اسلامی بعد از رحلت امام راحل (ره) حافظ وحدت و راهگشای ملت بزرگ و مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و اکنون در یکی از برهه‌های حساس حیات طیبه انقلاب اسلامی، بار دیگر شاهد بصیرت و روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با موضوع مهم توافق هسته‌ای بودیم. 

مقام معظم رهبری با پیش بینی شایسته اتّفاقات سال جاری، درابتدای این سال بر عنوان و شعار همدلی و همزبانی تأکید فرمودند. این رویکرد معظم له در نخستین روزهای سال ۱۳۹۴ نشان از اتّفاقات مهم در جغرافیای سیاسی جمهوری اسلامی ایران بود. ثمره راهبرد «نرمش قهرمانانه» کشیدن خط بطلان بر پروژه ایران هراسی و پیگیری رفع تحریم‌های ظالمانه و ناحق علیه ملّت رشید ایران و حفظ دستاوردهای بزرگ هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بوده است. 

اکنون و با به سرانجام رسیدن بررسی‌های نهادهای ذیربط در خصوص توافق نامه هسته‌ای، دستورات فرمانده کل قوا پیرامون اجرای برجام، تکلیف همه کارگزاران نظام را در رابطه با برجام روشن کرد و راه هرگونه اختلاف افکنی را مسدود ساخت. حالا و برمبنای فرامین رهبر معظم انقلاب لازم است اختلافات گذشته میان موافقین و منتقدین کنار گذشته شود و بر اجرای مطلوب برجام در چارچوب عزتمندانه مشخص شده توسط مجلس شورای اسلامی و رهبری معظم انقلاب کوشیده شود و با حفظ وحدت و پرهیز از ایجاد دودستگی در برخورد با این موضوع، راه نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی بسته شود. 

جامعه اسلامی مهندسین ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان امام حسین علیه السلام به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) و مقام معظم رهبری و شیعیان جهان علی الخصوص ملّت عاشورایی ایران، بر حمایت از خطوط قرمز ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب در اجرای برجام تأکید نموده و همه مسئولین دست اندرکار این موضوع مهم را به اجرای دقیق فرامین معظم له و حرکت بر مسیر وحدت حول محور ولایت و حمایت از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران سفارش می‌نماید.

کد خبر : ۳۱۵۷۸۴