خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا:

توهین به بزرگان نظام آفتی بزرگ و مذموم است / مسئولان برخورد کنند

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: هر نوع هتک حرمت، از سوی هر گروه و جریانی مذموم است اتفاقی سازمان‌یافته‌ بود و آفت بزرگی است.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با انتقاد از شعارهای کنایه‌آمیز تندروها علیه رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم شام غریبان بیت رهبری، اظهار داشت: هر نوع هتک حرمت، از سوی هر گروه و جریانی مذموم است و گمان می‌کنم آن‌چه در جریان مراسم شام غریبان بیت رهبری اتفاق افتاد و پیش از آن نیز موارد مشابه آن‌را شاهد بودیم، آفت بزرگی برای نظام است.

وی افزود: مسئولین نظام همگی افرادی زحمت‌کش هستد که شب و روز برای اعتلای نظام و راحتی مردم تلاش می‌کنند و دلیل نمی‌شود اگر نظرات‌شان درخصوص مسئله‌ای خاص با عقاید و سلیقه‌مان متفاوت بود، به آن‌ها بی‌حرمتی و اهانت کنیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این‌که چنین برخوردهایی مسبوق به سابقه‌‌اند، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و همچنین آیت‌الله سیدحسن خمینی افرادی نیستند که هرکسی از راه رسید به آن‌ها بی‌حرمتی کند. این افراد با هر عقیده و گرایش سیاسی، خدمت‌گذار نظام‌اند و فارغ از آن هیچ‌نوع توهین، بی‌حرمتی، تخریب و سوءظنی در شرع ما پذیرفته نیست.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اضافه کرد: هر مسئولی برای هر تصمیمی که می‌گیرد، دلایل روشنی دارد و با در نظر گرفتن جمیع شرایط تصمیم‌گیری می‌کند.

وی افزود: نکته عجیب دیگری که در این خصوص مشاهده می‌شود،‌ سکوت بسیاری از مسئولان است و متاسفانه شاهد هستیم بسیاری در برابر این اتفاقات تنها سکوت می‌کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با تاکید بر لزوم برخورد جدی با بی‌حرمتی و شعارهای توهین‌آمیز به مسئولان نظام، گفت: این اتفاقات به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست و من از مسئولان قوه قضاییه، عزیزان‌مان در وزارت اطلاعات و همچنین اطلاعات سپاه پاسداران می‌خواهم با جدیت این موضوع را پیگیری کنند و با این افراد برخورد کنند.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال، چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من و مسببان این اتفاق باید منتظر باشند که این اتفاقات دامن خودشان را هم بگیرد.

کد خبر : ۳۱۶۰۴۸