خبرگزاری کار ایران

ایمانی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

استفاده از تریبون‌های عمومی برای مقاصد سیاسی و جناحی اشتباه است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر مشخص شود که شعارها وتوهین‌ها علیه مسئولان در مراسم مذهبی وملی، سازمان‌دهی شده است، حتما باید برخورد قضایی لازم با سازمان دهندگان آن صورت گیرد.

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برخی شعارها و مطالب مطرح شده در مراسم عزاداری محرم امسال که حاوی توهین و هجمه به برخی مقامات ومسئولان نظام بود، اظهار داشت: استفاده از هرگونه تریبون عمومی اعم از مذهبی و فرهنگی برای مقاصد سیاسی و جناحی اشتباه است و ضرورت دارد که مسائل سیاسی در محفل و جایگاه خود مطرح و بررسی شود.

وی تصریح کرد: البته در برخی مواقع، مواضع نظام از طریق تریبون‌های عمومی مطرح می‌شود که این امر بلااشکال است و نباید آن‌ها را مصداق شعارهای جناحی دانست.

ایمانی در ادامه با اشاره به شعارهایی که مخالفان برجام در مراسم عزاداری محرم امسال علیه تیم مذاکره‌کننده و رئیس مجلس سر دادند، گفت: مقام معظم رهبری در نامه اخیرشان به رئیس‌جمهور، هم از رئیس مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی به سبب تدوین و تصویب طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام تشکر کردند و هم از تیم مذاکره‌کننده تقدیر به عمل آوردند، بنابراین شعارهایی که علیه مسئولان متولی در امر انعقاد و تصویب برجام در مراسم عزاداری امسال سرداده شد، صحیح و اصولی نبود.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: اگر مشخص شود که این قبیل شعارها و‌ توهین‌ها علیه مسئولان در مراسم مذهبی و ملی، سازمان‌دهی شده است، حتما باید برخورد قضایی لازم با سازمان‌دهندگان آن صورت گیرد.

ایمانی در پایان به مطالبی که در سخنرانی‌های محرم امسال علیه دست دادن ظریف و اوباما مطرح شد، اشاره و خاطرنشان کرد: در رابطه با این موضوع باید اصل را بر سخن آقای ظریف مبنی بر اتفاقی بودن مواجهه‌اش با رئیس‌جمهور امریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل بگذاریم و از قضاوت و پیش‌داوری پرهیز کنیم.    

کد خبر : ۳۱۶۱۳۷