خبرگزاری کار ایران

زیباکلام در گفت‌وگو با ایلنا:

اینکه صداوسیما به انحصار طیف تندرو درآمده سوال برانگیز است/ مخالفت با برجام حق طبیعی تندروهاست

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۶۲۰

یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: مخالفان برجام اگرچه برای اعلام و ابراز مخالفت، ذی حق هستند اما آن‌ها باید این حق را برای طرف مقابل نیز قائل باشند که آن‌ها هم در صداوسیما و تریبون‌های رسمی حاضر شوند تا از سیاست‌های هسته‌ای دولت گذشته انتقاد کنند و با استدلال بگویند که 6 سال منافع ملی به واسطه نحوه مذاکرات آقای جلیلی به خطر افتاد.

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به استمرار مخالفت تندروها با سند قانونی شده برجام و نمود مخالفت آن‌ها در مراسم سوگواری ایام محرم، اظهار داشت: این حق طبیعی، قانونی و الهی مخالفان برجام است که با این سند به مخالفت بپردازند و با رساترین و بالاترین صدا مخالفت و انتقادات خود را نسبت به برجام اعلام کنند و حتی این حق را دارند که بگویند برجام خیانت است.

وی ادامه داد: اما نکته مهم این است که مخالفان برجام که ابراز مخالفت‌ها و بعضا توهین‌های‌شان به تیم مذاکره‌کننده از صداوسیما و تریبون‌های نماز جمعه پخش می‌شود، این حق را برای طرف مقابل و موافقان برجام هم قائل باشند که دلایل حمایت و موافقت خود را اعلام کنند.

زیباکلام تصریح کرد: مخالفان برجام اگرچه برای اعلام و ابراز مخالفت، ذی‌حق هستند اما آن‌ها باید این حق را برای طرف مقابل نیز قائل باشند که آن‌ها هم در صداوسیما و تریبون‌های رسمی حاضر شوند تا از سیاست‌های هسته‌ای دولت گذشته انتقاد کنند و با استدلال بگویند که 6 سال منافع ملی به واسطه نحوه مذاکرات آقای جلیلی به خطر افتاد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب رسانه ملی را بلندگوهای طیف تندرو جناح اصولگرا دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که به مخالفت با برجام می‌پردازند باید این حق را برای امثال صادق زیباکلام نیز قائل باشند که به مخالفت با سیاست‌های هسته‌ای دولت قبل بپردازد.   

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز