خبرگزاری کار ایران

زمانیان دهکردی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

لزوم رسیدگی به مشکل پرداخت بدهی دولت به کشاورزان

نماینده مردم شهرکرد و سامان در مجلس گفت: وزیر جهاد کشاورزی به موضوعاتی مانند ناهماهنگی در پرداخت بدهی دولت به کشاورزان و پرداخت نشدن تسهیلات در بخش دام و طیور رسیدگی کند.

به گزارش ایلنا، سید سعید زمانیان دهکردی در نشست علنی امروز سه شنبه (5 آبان‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تسلیت ایام ماه محرم گفت: وزیر علوم به وضعیت و اقدامات صورت گرفته در دانشگاه شهرکرد توجه کند و برخورد جدی با عواملی که به دنبال ایجاد جو نامناسب هستند، داشته باشند.

نماینده مردم شهرکرد و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی توجه داشته باشد دستوراتی که صادر کرده اجرایی نشده، بنابراین باید پیگیری‌های لازم را در موضوعاتی مانند مشکل پروژه‌های نیمه تمام و موضوع پروازها داشته باشد.

زمانیان دهکردی افزود: رئیس جمهور و هیات دولت به به موضوع عدم پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد توجه کنند چرا که این بازنشستگان برای هزینه‌های درمان و معیشت خود با مشکل روبرو هستند.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی به موضوعاتی مانند ناهماهنگی در پرداخت بدهی دولت به کشاورزان و پرداخت نشدن تسهیلات در بخش دام و طیور و همچنین بیمه کشاورزان رسیدگی کند.

زمانیان دهکردی گفت: وزیر آموزش و پرورش به وضعیت سالن‌های ورزشی این وزارتخانه در شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام که به صورت نیمه تمام مانده توجه کند؛ همچنین مدارس تخریبی در منطقه زیاد است.

وی افزود: رئیس جمهور توجه کند که سال‌های زیادی مردم منطقه فریاد می‌زنند که در سرزمین آب، آب روی مردم بسته اند یا در حال بسته شدن است. آیا این تصمیم‌گیری‌های سیاسی براساس لابی‌گری‌ها درست است؟ چرا محیط زیست و وزارت نیرو قانون را اجرایی نمی‌کند؟

زمانیان دهکردی افزود: از رئیس جمهور و هیات دولت می‌خواهم که به وضعیت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان زحمتکش توجه کند زیرا بی‌توجهی به این فرهنگیان دور از انصاف است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: باید به وضعیت رکود کشور توجه شود و مشکلات معیشتی و بیکاری مردم رفع و همچنین اقدامات برای رسیدگی به وضعیت حجاج صورت گیرد و به جنایات آل سعود خائن رسیدگی شود.

کد خبر : ۳۱۶۸۱۰