خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور در همایش پدافند غیرعامل:

مدیران برای صیانت از دستاوردهای کشور احساس مسئولیت کنند

دادستان کل کشور با حضور در همایش پدافند غیرعامل که در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، در صحبت‌هایی به اهمیت پدافند غیرعامل پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه دشمن نمی‌خواهد ما توانمند باشیم، گفت: هر بار که خواستیم علمی را بومی‌سازی کنیم با مخالفت و مقاومت دشمنان مواجه شدیم با این حال توانسته‌ایم بخشی از علوم خود را بومی‌سازی کنیم و دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف باید تلاش کنند تا در امور دیگر نیز بومی‌سازی انجام شود و مسئولان نیز باید از این دستاوردها صیانت کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید برای صیانت از دستاوردهای مختلف کشور احساس مسئولیت کنند، گفت: این کار نیازمند تلاش همه‌جانبه است.

رئیسی رسیدن به هدف را نیازمند ضمانت اجرایی دانست و تاکید کرد: تنبیه و تذکر و نهی از منکر برای رسیدن به هدف باید به کار گرفته شود و سازمان‌ها و نهادهایی مثل بازرسی کل کشور وظیفه دارند به پدافند غیرعامل کشور کمک کنند تا این مصونیت‌سازی‌ها انجام شود.

وی مدیریت پیش‌بینی امام حسین (ع) در فصل شهادت و مدیریت پیش بینی امام سجاد(ع) در فصل اسارت را از نمونه‌های قابل توجه برای پدافند غیرعامل نام برد.

 

کد خبر : ۳۱۷۱۳۶