خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

سرتیپ اسماعیلی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت

سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیر عامل پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش ایلنا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 حمد و سپاس بر ذات جهان آفرین، که هستی را آمیخته با حکمت، و تعالیم را برای بشر همراه با مصلحت و برای وصول به سربلندی و عزت توأم ساخته است. درود بی پایان می فرستم بر ختم پیامبران، فص رسولان و اهل بیت مطهرش خاصه حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) که با لبان تشنه، از فرط بی مهری زمینیان ، خورشید را شرمنده گوهر اشک خود ساخت و آزادگی را با خواندن نماز عشق در زیر چکاچک شمشیرها، به تصویر کشاند تا طنین اللّه اکبر و هیهات من الذله، زمین و زمان را فرا گیرد .

 از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، تفکر دفاع از مظلومان عالم و مبارزه با مستکبران بعنوان شاخصه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مبتنی بر آموزه‌های تعالی بخش دینی و انقلابی و تکیه بر عقیده پاک و ناب اسلام محمّدی و الهام گرفته از مکتب انسان ساز و نهضت سرخ سرور و سالار شهیدان ، دشمنی دشمنان تا بن دندان مسلح این مرز و بوم را به انحاء مختلف به دنبال داشته و تا زمانیکه این تفکر ناب بر تارک این کشور عزیز می درخشد، این دشمنی ها در عرصه های گوناگون ادامه خواهد یافت. فلذا منبعث از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب(دامت برکاته) که می فرمایند:                " دفاع جزئی ازهویت یک ملت زنده است . هرملتی که به فکر دفاع ازخود نباشد وخود را آماده نکند درواقع زنده نیست" وظیفه همگان است تا در جهت حفظ آمادگی لازم برای مقابله با طرح ریزی های دشمن و همچنین حفظ تمامیت ارضی، امنیت ملی و استقلال کشور گام بردارند.

 در عرصه کنونی سازمان پدافند غیرعامل کشور و آحاد کارکنان شریف و سلحشور آن با مجاهدت های خستگی ناپذیر و آرام خویش و با بصیرتی عمیق و نگاهی ژرف و بهره گیری از دانش روز، وضعیت بنیه دفاعی کشور را در بالاترین سطح حفظ نموده و در مسیر آگاهی بخشی گام برداشته تا این رسالت مهم را پاس بدارند.

 بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

 اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام این هفته، توفیقات روزافزون همرزمان گرانقدرم در سازمان پدافند غیر عامل را در ظلّ عنایات خاصّ حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) و تحت هدایتهای داهیانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز(مدّظلّه العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا                                                            

سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی

کد خبر : ۳۱۷۴۱۱