خبرگزاری کار ایران

با همراهی نعمت‌زاده و سیف؛

معاون اول رییس جمهور وارد استان زنجان شد

معاون اول رییس جمهور با همراهی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی وارد استان زنجان شد.

به گزارش ایلنا٬ اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به‌منظور افتتاح و بهره‌برداری از چند طرح مهم صنعتی و عمرانی، دقایقی پیش وارد استان زنجان شد و در بدو ورود به فرودگاه زنجان از سوی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان، استاندار و مدیران ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است در این سفر، پروژه‌های مختلف صنعتی از جمله شرکت آریا رنگ درخشان در شهرستان خدابنده، ریخته‌گری فولاد سهند در شهرستان ایجرود و شرکت آنا کیمیا منگنز در شهر نیک‌پی زنجان را افتتاح کند.

شرکت در جلسه شورای اداری استان زنجان از دیگر برنامه‌های معاون اول رییس جمهور در این سفر یک روزه خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی در این سفر جهانگیری را همراهی می‌کنند.

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: استان زنجان استانی است که در همه ایام به خصوص در ایام سوگواری حضرت اباعبداله الحسین (ع) زبانزد خاص و عام است و مردمانی عاشق اهل بیت (ع)، زحمتکش و پرتلاش دارد.

جهانگیری با بیان اینکه استان زنجان استعداد‌ها و ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه دارد، خاطرنشان کرد: استان زنجان از استعدادهای طبیعی و ظرفیت‌های کشاورزی منحصر به فردی برخوردار است و در کنار آن دارای سابقه تاریخی است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری استان ایفا کند.

وی نیروهای جوان و تحصیلکرده را از سرمایه‌های اصلی این استان برشمرد و با تاکید براینکه جوانان این استان می‌توانند زمینه توسعه این منطقه را فراهم کنند، افزود: در این سفر با مسئولان استان گفت‌وگو و موانع و مشکلات پیش روی توسعه استان شناسایی خواهد شد.

جهانگیری بهره برداری از برخی واحدهای صنعتی را از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه خود به استان زنجان برشمرد و گفت: در جلسه شورای اداری استان نیز نقطه نظرات و دیدگاه‌های دولت برای مدیران استان زنجان تشریح خواهد شد.

کد خبر : ۳۱۷۷۶۸