خبرگزاری کار ایران

در بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران مطرح شد:

لزوم به‌کارگیری نیروهاى توانمند و خوشنام و برکنارى مدیران ناکارآمد

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران در بیانیه‌ای به لزوم به‌کارگیری نیروهاى توانمند و خوشنام و برکنارى مدیران ناکارآمد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا٬ در بخشی از بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران آمده است: با پیروزى دکتر روحانى در انتخابات سال ٩٢ و روى کار آمدن دولت تدبیر و امید، تشکّل‌ها و فعالان سیاسى استان مازندران امیدوار بودند با تغییرات مدیریتى همسو با شعارهاى ریاست محترم جمهورى، عقب‌ماندگى دل آزار این استان به ظاهر برخوردار، در حوزه‌هاى مختلف مورد توجه قرار بگیرد و به خواسته‌هاى به‌حق مردم پاسخ درخورى داده شود.

در این بیانیه همچنین آمده است: نبود برنامه‌اى روشن براى توسعه استان از یک سو٬ و ابقای برخی از مدیران ناکارآمد دولت پیشین از سوى دیگر، به همراه بى‌توجهى به نیروهاى با تجربه همسو با سیاست‌هاى دولت در مدیریت‌هاى استانى و شهرستانی، چشم انداز مناسبی را در افق پیش رو ترسیم نمى‌کند. فعالان سیاسى طرفدار دولت در طول دو سال گذشته، در فرصت‌هاى به دست آمده و ممکن، به شیوه‌هاى مختلف نارضایتى خود را از وضعیت موجود به گوش استاندار محترم رساندند، ولى براى جلوگیرى از هر گونه سوءاستفاده مخالفانِ همیشه پا به رکاب دولت، از رسانه‌اى کردن بسیارى از مسائل خوددارى کردند. اما با سفر ریاست محترم جمهورى به مازندران، آنچه براى فعالان سیاسى عیان بود بر آفتاب افتاد و سوء‌مدیریت در استقبال و حاشیه‌هاى آن ضعف مدیریت کلان استان را نشان داد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: حفظ شاکله مدیریتى دولت پیشین در مجموعه مدیریتى استان، در کنار ترفندهاى ناصواب به کار گرفته شده براى ایجاد شکاف میان نیروهاى طرفدار دولت، موجب دلگیرى و ناراحتى فعالان اصلاح‌طلب استان شده است.

در پایان بیانیه آمده است: شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات استان، متشکل از دبیران استانى و نمایندگان احزاب و تشکل‌هاى اصلاح‌طلب کشور، انتظار دارد آقاى دکتر ربیع فلاح و مشاوررانش با درایتى مدبرانه، در اندک مدت باقیمانده تا انتخابات مهم اسفند ماه امسال، بدون تاثیرپذیرى از افراد صاحب ثروت بیرون استاندارى، با به‌کارگیرى نیروهاى توانمند و خوشنام و برکنارى مدیران ناکارآمد و بى تدبیرِ خواهان کرنش و تشنه قدرت، از تنزّل بیش از پیش پایگاه اجتماعى دولت تدبیر و امید، که شمه‌اى از آن در مراسم استقبال به چشم آمد، جلوگیرى کنند.

به امید تعامل بیشتر مجموعه مدیریتى استاندارى با احزاب و تشکّل‌هاى شناسنامه‌دار حامى گفتمان دولت تدبیر و امید در استان.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران

کد خبر : ۳۱۸۵۴۰