خبرگزاری کار ایران

سیدهادی خامنه‌ای:

پروژه اصلی مجمع نیروهای خط امام الزاماً انتخابات نیست

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: ما تاکید کردیم و تاکید می‌کنیم که هرگز پروژه اصلی و اساسی ما در مجمع نیروهای خط امام، الزاماً انتخابات نیست و انتخابات تنها یکی از پروژه‌های ما است که هر ۴ سال یکبار پیش می‌آید.

به گزارش ایلنا، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای در نشست دوره‌ای دبیران استانی سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام در تهران تشویق و توصیه جوانان به جدیت در امور و تاکید بر فعالیت‌های عمیق فرهنگی، پرورش و تربیت نیروی انسانی کارآمد و پویا را از اولویت‌های سازمان جوانان برشمرد و با اشاره به دوران انتخابات افزود: ما تاکید کردیم و تاکید می‌کنیم که هرگز پروژه اصلی و اساسی ما در مجمع نیروهای خط امام، الزاماً انتخابات نیست و انتخابات تنها یکی از پروژه‌های ما است که هر ۴ سال یکبار پیش می‌آید.

در پایان نیز علیرضا انصاری دبیر سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام به ارائه گزارشی از روند نشست، تصمیمات و صورت گرفته پرداخت.

نشست دوره‌ای دبیران استانی سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام در تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام و ارائه گزارش عملکرد سه ماهه دبیران استانی سازمان جوانان این حزب در سراسر کشور، در دفتر مرکزی مجمع نیروهای خط امام برگزار شد.

کد خبر : ۳۱۸۵۸۷