خبرگزاری کار ایران

باهنر در پاسخ به ایلنا:

صداوسیما در دعوت از نمایندگان محتاطانه‌تر عمل کند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: صداوسیما می‌بایست در دعوت از نمایندگان محتاطانه‌تر عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ محمدرضا باهنر در نشست خبری امروز خود که در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد٬ در پاسخ به سوال ایلنا در مورد اهانت تندروها به مقام‌های خارجی اظهار داشت: اعتراض به مقام‌های خارجی نباید تبدیل به تهاجم فیزیکی شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در مورد نحوه برخورد صداوسیما با برجام و دعوت از مخالفان برجام اظهار داشت: آقای سرافراز اصولگرایی جدی است و صداوسیما نیز در دعوت از نمایندگان باید محتاطانه‌تر عمل کند.

باهنر درباره حضور سرافراز در مجلس شورای اسلامی گفت: من در این جلسه نبودم٬ اما حضور مقام‌ها در صداوسیما یک روند معمول است و رایزنی‌ها و گفت‌وشنود‌ها در این جلسات انجام می‌شود و این جلسه نیز از این نوع بود.

وی گفت: دعوت نماینده‌ها به شبکه‌های مختلف استانی و ملی به عنوان کار‌شناس یک امر معمول است٬ اما در زمان انتخابات باید توجه شود که براساس آیین‌نامه به شکلی نباشد که مصداق تبلیغ برای نامزدهای انتخابات آینده باشد.

باهنر تاکید کرد: همه ما نماینده‌های مجلس نهم هستیم٬ اما هیچ‌کدام نماینده قطعی مجلس دهم نیستم و ۲۹۰ نماینده فعلی باید با ۳ هزار نفر دیگر رقابت کنند و صداوسیما باید عدالت را برای این افراد رعایت کند و دعوت از کار‌شناسان و نماینده‌ها در ایام نزدیک به انتخابات محتاطانه‌تر عمل کند.

دبیرکل جبهه درباره سفر یکی از مقام‌های انگلیسی به ایران گفت: مسئولان باید دقت داشته باشند و وزارت اطلاعات و وزارت خارجه این مسئله را پیگیری کنند. اعتراض مردم نیز اشکالی ندارد٬ اما این اعتراض نباید تبدیل به تهاجم فیزیکی شود و اگر این اتفاق بیفتد حاکمیت با آن برخورد خواهد کرد زیرا برخورد فیزیکی خلاف قوانین ایران است.

کد خبر : ۳۱۸۶۲۹