خبرگزاری کار ایران

در تذکری کتبی مطرح شد؛

اعتراض تعدادی از نمایندگان به راه‌اندازی رستوران‌های KFC

مهدی کوچک‌زاده و علی مطهری در تذکری کتبی «عجیب» که به امضای چند نماینده دیگر رسید نسبت به دایر نمودن رستوران‌های به سبک غربی به وزیر کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت هشدار داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه قرائت تذکرهای کتبی نشست علنی امروز با اشاره به تذکری که توسط علی مطهری  و مهدی کوچک‌زاده تهیه و به امضای 14 نفر از دیگر نمایندگان مجلس رسیده بود گفت: تذکر عجیبی  هم به دستمان رسیده که توسط دو نفر از نمایندگان تهیه شده است.

محمدرضا باهنر که ریاست نشست علنی امروز را بر عهده داشت با قطع کردن صحبت‌های دهقان و با اشاره به تاکید وی بر عجیب بودن این تذکر درخواست کرد ابتدا این تذکر توسط هیات رئیسه بررسی شود که با توضیح اجمالی دهقان مبنی بر اینکه دلیل  عجیب خواندن این تذکر٬ صرفا تهیه آن توسط علی مطهری  و مهدی کوچک‌زاده بود.

دهقان با اشاره به متن این تذکر کتبی اعلام کرد: آقایان مهدی کوچک‌زاده و علی مطهری در  تذکری به وزیر کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به جلوگیری از دایر کردن کافه و رستوران‌هایی به سبک غربی و اخیرا رستوران آمریکایی عرضه مرغ سوخاری به عنوان محلی برای مانور تجمل و رفاه‌زدگی و نمایش رفتارهای خلاف فرهنگ ایرانی-اسلامی  و عرف و شرع هشدار دادند.

به گفته دهقان  این تذکر کتبی  به امضای چند نفر از دیگر نمایندگان رسیده است که از جمله می‌توان به حمید رسایی٬ مرتضی آقاتهرانی٬ نصرالله پژمانفر٬ آشتیانی٬ زارعی٬ طاهری٬ حسینی٬ قاضی زاده هاشمی٬ نبویان٬ نوباوه٬ محمد دهقان٬ احمد کریمی قدوسی٬ احمد سالک٬ مهدی کوچک زاده٬ حسین زاده بحرینی و علی مطهری اشاره کرد.

 

کد خبر : ۳۱۸۸۴۰