خبرگزاری کار ایران

ناصری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

شورای سیاست‌گذاری تنها مرجع انتخاباتی اصلاح‌طلبان است

یک عضو شورای مشورتی خاتمی عنوان کرد: اینکه تا اسفندماه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تنها مرجع انتخاباتی ما خواهد بود. با تشکیل جلسه هفته آینده کارگروه‌ها و هیات رئیسه آن مشخص می‌شود.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اقدامات انتخاباتی اصلاح‌طلبان عنوان کرد: در حال حاضر بیشتر کارهای ما متوجه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است و هرگونه فعالیت‌ انتخاباتی در راستای این شورای تعریف می‌شود.

وی افزود: تاکنون تنها یک جلسه از شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تشکیل شده است و منتظریم تا هفته آینده دومین جلسه با حضور آقای عارف برگزار شود.

ناصری در پاسخ به این سوال که آیا آقای خاتمی نیز در جلسات این شورا حاضر می‌شود، عنوان کرد: خیر آقای خاتمی نظرات خود را به ما اعلام می‌کنند٬ اما از طریق شورای مشورتی پیگیر اقدامات اصلاح‌طلبان هستند.

وی با تاکید بر اینکه تا اسفندماه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تنها مرجع انتخاباتی ما خواهد بود، گفت: با تشکیل جلسه هفته آینده این شورا آقای عارف ریاست آن را بر عهده خواهد گرفت و کارگروه‌ها و هیات رئیسه آن نیز مشخص می‌شود.

ناصری با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تنها مرجع داوری و سیاست‌گذاری برای انتخابات است، عنوان کرد: استان‌ها کار انتخاباتی خود را با چارچوب‌های کلانی که از قبل برای آنها تعریف شده پیش می‌برند و قرار نیست این شورا مداخله‌ای در کار استان‌ها داشته باشد.

کد خبر : ۳۱۸۸۹۰