خبرگزاری کار ایران

نوبخت در نشست خبری:

پول‌ها را صرف طرح‌هایی می‌کنیم که در دولت قبل با صلوات و کف و سوت تصویب شده است

سخنگوی دولت اظهار داشت: ما اکنون همه پول‌های خود را صرف طرح‌هایی می‌کنیم که در دولت قبل با صلوات و کف و سوت به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ محمدباقر نوبخت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به اینکه چرا دولت همه مشکلات کشور را به گردن دولت قبلی می‌اندازد، گفت: رشد منفی ۶/۸ درصدی یا درآمد ۱۱۸ میلیارد دلاری که عوض نمی‌شود.

سخنگوی دولت یازدهم تاکید کرد: حرف دروغی هم گفته شد که ما سیل اخیر را به دولت قبل مرتبط کرده‌ایم. یکی از دلایل وقوع این سیل این بود که سر یک رودخانه پوشانده و آسفالت‌ شده بود و رودخانه آب را از خود عبور نداده بود. این کار اشتباه بود. هر دولتی هم که این کار را انجام بدهد اشتباه است.

نوبخت ادامه داد: ما اکنون همه پول‌های خود را صرف طرح‌هایی می‌کنیم که در دولت قبل با صلوات و کف و سوت به تصویب رسیده است. ما اکنون با دو هزار و ۹۰۰ طرح ناتمام روبرو هستیم. از سویی ما باید در طول سال ۴۲ هزار میلیارد تومان یارانه بدهیم. وقتی ما دو میلیون نفر را کم کردیم رسانه‌ها چه واکنشی نشان دادند؟

وی افزود: درست نیست که همه مسائل را به دولت قبل مرتبط بدانیم و درست هم نیست که درمورد گذشته هیچ چیز نگوییم. ما نباید از تریبون خود علیه افرادی که تریبون ندارند استفاده کنیم.

کد خبر : ۳۱۸۹۶۴