خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی کل سپاه:

باید تابلویی از صلابت انقلاب در مواجهه با استکبار ترسیم کنیم

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: ملت انقلابی ایران در ۱۳ آبان با تسخیر لانه جاسوسی، راه نفوذ آمریکا به انقلاب اسلامی را سد کرد.

به گزارش ایلنا، سردار رمضان شریف در راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان در سمنان اظهار داشت: دانش‌آموزان امروز شاداب و باانگیزه به میدان آمدند و با اراده خود نشان دادند که سی و ششمین سالگرد ۱۳ آبان را همچنان در یاد داشته و آن را به‌خوبی گرامی می‌دارند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از وقایع ۱۳ آبان به‌عنوان انقلاب دوم ملت یاد کردند، تصریح کرد: ملت انقلابی ایران در این روز، با تسخیر لانه جاسوسی، راه نفوذ آمریکا به انقلاب اسلامی را سد کرد و این روز باید به‌خوبی گرامی داشته شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه تاکید کرد: از آنچه در ۳۶ سال گذشته از برخورد آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی و رفتار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با آمریکایی‌ها گذشته است، باید تابلویی شفاف ارائه داد تا نوجوانان و جوانان امروزی نیز در جریان ماجرا قرار گیرند.

شریف ادامه داد: در زمان آغاز انقلاب اسلامی، امام به‌عنوان فقیهی بزرگوار و جامع‌الشرایط توانستند به اذعان همه کار‌شناسان دنیای معاصر، احیاگر اسلام در قرن حاضر باشند و بتوانند گفتمان انقلاب اسلامی را به‌عنوان گفتمانی حیات‌بخش، راهگشا و سعادت‌آفرین برای ابنای بشر در زمانی که تسلط دو قطب قدرت بزرگ جهانی در کره زمین مسلط وجود داشت، به ارمغان بیاورند.

وی تصریح کرد: امروز باید تابلویی را از قدرتمندی، اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی در مواجهه با استکبار جهانی ترسیم کنیم و نیم‌نگاهی به شرایط موجود خود و آمریکایی‌ها داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: خداوند متعال به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی که بیش از ۲۰۰ هزار تن از آنها در راه اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند، انقلاب را همواره به سوی شرایط بهتر رهنمون خواهد ساخت.

شریف اضافه کرد: خون این شهدا پای درخت انقلاب اسلامی ریخته شده و ما امروز از برکت‌های خون این شهیدان متنعم هستیم و امنیت، آرامش، آسایش و پیشرفت امروز ما مدیون آنها و خانواده‌های معظم و ایثارگر شهداست و باید بتوانیم دین خود را به این عزیزان به‌خوبی ادا کنیم.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم پیامی را که شهدا در همه وصیت‌نامه‌های خود به ان اشاره کرده‌اند و آن، چیزی جز اطاعت از ولی‌فقیه و مبارزه با آمریکای جنایتکار نیست، را ترسیم کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: وقتی در ۳۷ سال قبل، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آمریکا در بخش عمده‌ای از جهان قدرت نخست، بلامنازع و تعیین‌کننده معادلات نظامی، سیاسی و امنیتی مراکز مختلف جهان به‌ویژه در منطقه ما یعنی خاورمیانه بود.

شریف در ادامه تصریح کرد: در آن زمان با کوچک‌ترین اشاره آمریکایی‌ها، همه دست و پای خود را جمع می‌کردند و گوش به فرمان این قدرت پوشالی بودند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: به اعتراف خود آمریکایی‌ها، در ایران که به صورت تقریباً محترمانه مورد اشراف آمریکایی‌ها قرار داشت، بیش از ۶۰ هزار مستشار نظامی، سیاسی، امنیتی، فنی و اقتصادی در تمام شئون این مملکت حاکم بودند و ما بخشی از راهبردهای نظامی، امنیتی و دفاعی آمریکا در منطقه بودیم.

شریف با بیان اینکه ایران آن زمان برای مقابله با دشمنان آمریکا حضور داشت تا آمریکایی‌ها به‌راحتی نفت مسلمانان را غارت کنند و امنیت سربازان آمریکایی تأمین شود، گفت: مجبور بودیم به نیابت از آمریکایی‌ها، هزینه‌های سنگینی بپردازیم و در عین حال، آنها نیز بر ما مسلط باشند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها کوچک‌ترین اجازه‌ای به ایران برای پیشرفت در هیچ بخشی نمی‌دادند و ۳۷ سال قبل که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آمریکایی‌ها در همه شئون بر ما مسلط بودند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: امام راحل با درایت و تیزبینی و با اتکال به خداوند بزرگ پنجه در پنجه دشمنان قسم‌خورده ملت ایران انداخت و با حمایت مردم، الهام از حضرت حق و به برکت انسجام و پایمردی علما و روحانیون و نیز با تکیه بر فرهنگ اهل‌بیت (ع) توانست در مدت کوتاهی آمریکایی‌ها را سر جایشان بنشاند و از ایران بیرون کند.

کد خبر : ۳۱۹۳۹۰