خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار جانباز بهرامی تاکید کرد:

لزوم حضور پررنگ جانبازان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی

رییس جمهوری در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، به منزل اکبر بهرامی جانباز ۷۰ درصدی دفاع مقدس و همرزم شهید دکتر چمران رفت و در فضایی صمیمی با وی و خانواده‌اش دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایلنا، بهرامی در عملیات آزادسازی دهلاویه و سوسنگرد و سه روز پیش از شهادت دکتر چمران در ۲۷ خرداد سال ۶۰، به فیض جانبازی نائل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این دیدار که عصر چهارشنبه و در فضایی معنوی و بسیار صمیمی انجام شد، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان را مایه افتخار برای خود و دولت یازدهم دانست و اظهارداشت: ملت و دولت ایران، خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان را وظیفه و تکلیف خود می‌دانند.

روحانی در این دیدار با اشاره به همرزم بودن جانباز بهرامی با شهید دکتر چمران اظهار داشت: شهید چمران دارای روحیه متعالی و صفای باطنی ممتاز بود. روزهای اول دوران دفاع مقدس با توجه به حجم انبوه توطئه‌های داخلی و حمله دشمن خارجی روزهای سختی بر ما می‌گذشت و در این دوران مقام معظم رهبری و یارانی چون شهید چمران زحمات زیادی برای اداره جنگ کشیدند و در میان آن همه سختی، خبر شهادت دکتر چمران خیلی تلخ و طاقتفرسا بود.

جانباز بهرامی نیز در این دیدار با تشکر از اهتمام رییس جمهوری برای دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، از زحمات و خدمات دولت برای ایثارگران تشکر کرد و توضیحاتی نیز درباره راه اندازی کاروان‌های زیارتی جانبازان به کربلا و مکه مکرمه ارائه کرد.

رییس جمهوری نیز با تاکید بر لزوم حضور پر رنگ جانبازان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: حضور شما جانبازان در هر عرصه‌ای برای جامعه و فعالیت‌های اجتماعی الگوساز خواهد بود.

روحانی در این دیدار که محمد نهاوندیان رییس دفتر، حسین فریدون دستیار ویژه اجرایی و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز وی را همراهی می‌کردند، لوح تقدیری را به جانباز بهرامی تقدیم کرد و با اهدای هدایایی از همسر، سه دختر و نوه‌های این جانباز بزرگوار دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد.

کد خبر : ۳۱۹۳۹۲