خبرگزاری کار ایران

رییس دادگاه ویژه روحانیت در پاسخ به ایلنا:

پرونده شکایت اشرفی اصفهانی و رسایی از یکدیگر آماده ارسال به دادگاه است

رییس دادگاه ویژه روحانیت با بیان اینکه تحقیقات پرونده شکایت اشرفی اصفهانی و رسایی از یکدیگر به اتمام رسیده است، گفت: این پرونده آماده ارجاع به دادگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه سفر رئیس قوه قضاییه به استان مازندران در جمع خبرنگاران در مورد دلایل بازداشت یک روحانی شهر قم به نام محمدنکونام و اینکه برخی رسانه‌های بیگانه علت بازداشت وی را شکایت آیت‌الله مکارم شیرازی از وی مطرح کرده‌اند، گفت: برخلاف اعلام رسانه‌های بیگانه این بازداشت هیچ ربطی به شکایت آیت الله مکارم شیرازی ندارد و اینها حرف‌های دروغ رسانه‌های بیگانه است.

رییس دادگاه ویژه روحانیت یادآور شد:  در این پرونده آیت‌الله مکارم شیرازی هیچگونه شکایتی حتی در این زمینه مطرح نکرده است٬ اما متأسفانه این رسانه‌های بیگانه چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت گفت: خود آقایان برای اینکه برای خودشون مفرّی پیدا کنند برخی مسائل را مطرح می‌کنند البته هیچ کدام صحت ندارد.

منتظری تصریح کرد: ایشان یک محکومیتی به زندان داشتند که این حکم قطعی شده و الان ایشان بازداشت شده اند تا این حکم اجرا شود.

وی درباره اینکه اتهامات ایشان که منجر به صدور حکم شده است چه بوده است٬ گفت: اتهام‌های ایشان مسائل مختلفی است.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت همچنین درباره پرونده شیخ استخاره و قطعی شدن این حکم نیز گفت: برای من منع قانونی در انتشار جزئیات این پرونده ملاک نیست اما نمی‌خواهم در این باره حرفی بزنم.

حجت الاسلام منتظری همچنین درباره پرونده شکایت آقای رسایی و اشرفی اصفهانی از یکدیگر نیز گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات تمام شده و آماده ارجاع به دادگاه است.

رئیس دیوان عدالت درباره بیشترین شکایات واصله از دستگاه‌ها به دیوان عدالت اداری هم گفت: طبق معمول مسائل مرتبط با بیمه ها، آموزش و پرورش، وزارت کار و شهرداری ها جز بیشترین شکایات است البته من به ترتیب نگفتم و اول و دوم نکردم. اینها چند دستگاهی هستند که بیشترین شکایات را دارند.

کد خبر : ۳۱۹۶۳۶