خبرگزاری کار ایران

کاتب در گفت‌و‌گو با ایلنا:

قانون برنامه‌های چهارم و پنجم تحقق نیافتی بود

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: ما یک قانون بلندپروازانه نمی‌خواهیم. قانون برنامه‌های چهارم و پنجم در برخی موارد عملا تحقق‌نیافتی بود.

غلامرضا کاتب با حضور در غرفه ایلنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ در خصوص کیفیت نمایشگاه عنوان کرد: به نظر من شرایط و فضای حاکم بر نمایشگاه خوب بود. همه رسانه‌ها باید به سمتی بروند که ضمن ایجاد روحیه امیدواری در مردم درون جامعه نیز نسبت به حکومت و نظام روحیه اعتمادسازی ایجاد کنند

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در سالی که متعلق به همزبانی و همدلی دولت و ملت است رسانه‌ها باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند به ویژه امسال که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و مجلس هم رسالت سنگینی بر دوش دارد و عهده‌دار تصویب قانون برنامه ششم است.

وی گفت: ما می‌خواهیم برنامه ۵ ساله کشور را تنظیم کنیم و اگر همگرایی و همدلی وجود نداشته باشد٬ وظیفه اصلی خود را نمی‌توانیم انجام دهیم. البته در این رابطه رسانه‌ها که زبان گویای مردم هستند خیلی می‌تواند در این زمینه به ویژه در خصوص برنامه ششم نقش ایفا کنند.

کاتب با بیان اینکه امیدواریم قانون جامع ایده‌آلی داشته باشیم٬ گفت: ما یک قانون بلندپروازانه نمی‌خواهیم. قانون برنامه‌های چهارم و پنجم در برخی موارد عملا تحقق‌نیافتی بود. برای همین امید مردم و مسئولان نسبت به این برنامه‌ها قدری کمرنگ شده است. ما باید برنامه‌ای را تصویب کنیم که دست‌یافتنی باشد.

کد خبر : ۳۲۰۱۵۶