خبرگزاری کار ایران

امیر سیاری:

محصولات صنعت دفاعی به شدت رقابتی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهمیت نقش و جایگاه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برقراری امنیت و ارتقای توانمندی دفاع از مرزهای زمینی، دریایی، هوایی وآمادگی مقابله با هرگونه تهدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌ الله سیاری در نخستین همایش کیفیت دفاعی در تشریح دلایل دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: موقعیت ممتاز ژئوپلیتیک، منابع سرشار انرژی و جهان‌بینی ایران اسلامی که مبتنی بر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی می‌باشد، دلیل اصلی این تهدیدات است.

وی با اشاره به ماموریت وزارت دفاع در تولید قدرت سخت و نرم از ارتقای مهارت های نیروی انسانی و افزایش علم ، دانش و مهارت به عنوان جنبه‌های کلیدی در مقابله با جنگ سخت دشمن یاد کرد.

وی با بیان این‌که «امروز محصولات صنعت دفاعی به شدت رقابتی و نسل فناوری ها به سرعت در حال تغییر است» گفت: تجهیزات به لحاظ کیفیت و مطلوبیت باید قابل اعتماد و متناسب با حوزه های دفاعی جمهوری اسلامی ایران طراحی و ساخته شود و بتواند ضمن ایجاد فرصت غافلگیری، عدم قطعیت را نیز فراهم کرده و بازدارندگی موثر را ایجاد کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با استناد به تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با ایشان تصریح کرد: اجرای تدابیر معظم‌له می‌تواند ما را در همه حوزه ها به ویژه در موضوع کیفی سازی که از موضوعات مورد اهتمام ویژه ایشان است به مقصود برساند.

کد خبر : ۳۲۰۶۷۸