خبرگزاری کار ایران

رحیم‌پور ازغدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

به خبرگزاری‌های حزب‌اللهی اعتماد ندارم

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تقریبا به هیچ کدام از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های حزب‌اللهی اعتماد ندارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رحیم‌پور ازغدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه تقریبا به هیچ کدام از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های حزب‌اللهی اعتماد ندارم، تصریح کرد: این بی‌اعتمادی به آن دلیل است که اکثر آن‌ها بی‌سواد و بی‌دانش هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به مردم حاضر در نماز جمعه گفت: این رسانه‌ها با رسانه‌ها و سیاستمداران غرب هماهنگی کامل دارند و به این ترتیب اقدام به تخریب مسئولان نظام می‌کنند لذا توصیه می‌کنم به سخنانی که این رسانه‌ها بیان می‌کنند، اعتماد نکنید چراکه همیشه سخنان مرا تحریف کرده‌اند. خواهشم این است که به عرایضم توجه جدی شود. بنده با این رسانه‌های کلاهبردار که دائم عرایض من را تقطیع می‌کنند کاری ندارم، چراکه از فردا در برخی سایت‌ها مطالبی خلاف واقع به نقل از من نقل خواهند کرد.

وی افزود: ‌ شما به این رسانه‌ها کاری نداشته باشید و مطمئنم از میان همین کلاهبرداران رسانه‌ای ده سال آینده جاسوس بیرون می‌آید، چون ابتدای انقلاب هم همین کار‌ها را می‌کردند و بعد معلوم شد با لانه جاسوسی در ارتباط بودند و حقوق می‌گرفتند.

رحیم‌پور با بیان اینکه وصیتنامه امام ذات آمریکا را تروریسم دولتی خوانده است، ادامه داد: باید توجه کرد امام تذکراتی که در وصیت‌نامه‌شان داده‌اند برای چه کسانی و چه زمانی بوده است. امام وصیت‌نامه‌اش را برای رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کرده است و مخاطب بعدی وصیت‌نامه ایشان مردم و ملت بوده است.

وی گفت: امام راحل فرموده‌اند اگر آمریکا در جایی از شما تعریف می‌کند، بدانید حتما غلطی کرده‌اید در حالی که عده‌ای می‌گویند اوضاع درست شده است، زیرا مقام‌ها و رسانه‌های غربی از ما تعریف می‌کنند و این‌‌ همان چیزی که امام آن را علامت انحراف می‌دانستند.

وی درباره نفوذ در حوزه های علمیه نیز گفت : امام راحل یکی از راه های نفوذ دشمنان را ، نفوذ دادن افراد منحرف و تبهکار در حوزه های علمیه می دانستند و می فرمودند که خطر عظیم این افراد در درازمدت این است که به مقامات بالایی دست می یابند و خودشان را در میان مردم جای می دهند و امام(ره) از این افراد تعبیر شیاد می کردند .

رحیم پور ازغدی درباره نفوذ در دولت هم گفت : بارها امام توصیه فرمودند که افراد مفسد مالی ، اقتصادی ، اعتقادی ، اخلاقی ، سیاسی و غربگرا در درون دولت نفوذ نکنند و  صریحاً گفتند  باید مراقب بود تا قانون خوب دست مجریان ناصالح نیفتد .

کد خبر : ۳۲۱۳۹۴