خبرگزاری کار ایران

عرب‌سرخی در گفت‌وگو با ایلنا‏:

انسجام اصلاح‌طلبان با محوریت خاتمی انجام می‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: سیدمحمد خاتمی هیچ گاه در پی موقعیت و منفعت شخصی خود نبوده است تا نگران برخوردهایی باشد که موقعیت و منفعت شخصی‌شان را به خطر اندازد.

فیض‌الله عرب‌سرخی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایلنا‏، با اشاره به نقش سیدمحمد خاتمی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه گفت: آقای خاتمی نیز تمامی تلاش خود را در ایجاد انسجام، وحدت، همدلی و هماهنگ کردن اصلاح‌طلبان انجام خواهند داد و این مسئله با محوریت ایشان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سیدمحمد خاتمی هیچگاه در پی موقعیت و منفعت شخصی خود نبوده است تا نگران برخوردهایی باشد که موقعیت و منفعت شخصی‌اش را به خطر اندازد‏، اظهار داشت: ایشان در پی منافع ملی است و معتقد هستند چراکه برای کسب حداکثری منافع ملی باید انسجام، وحدت و همدلی میان جامعه ایجاد شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در لیست اصلاح‌طلبان چند اصولگرا نیز حضور داشته باشد؟ تصریح کرد: حضور اصلاح‌طلبان در لیست اصولگرایان مثبت است و نه حضور اصولگرایان در لیست اصلاح‌طلبان.

عرب‌سرخی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان کاندیدهای خودشان را دارند، ابراز داشت: ترجیح اصلاح‌طلبان این است که رقیب مقابلشان افرادی عاقل و منطقی باشند. اصلاح‌طلبان علاقمند هستند اصولگرایان با عقلانیت مانع از نقش‌آفرینی تندروها شوند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: وقتی اصلاح‌طلبان در لیست اصولگرایان معتدل حاضر شوند‏، لیست آنها برجسته می‌شود و به لیست آنها وزانت می‌بخشند و به فضای اعتدالی آن می‌افزایند.

کد خبر : ۳۲۱۵۱۰