خبرگزاری کار ایران

متکی در گفت‌وگو با ایلنا:

منتظر برآیند مذاکرات اصولگرایان هستیم/نتیجه واگرایی را در انتخابات گذشته دیدیم

وزیر امورخارجه دولت احمدی‌نژادگفت: انتخابات گذشته مثال بسیار خوب و شفافی است برای اینکه در واگرایی نتیجه مورد نظر به دست نمی‌آید .

منوچهر متکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد حضور اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم عنوان کرد: همه گروه‌های این روزها مشغول اقدامات سیاسی و انتخاباتی خود هستند باید ببینیم که مجموعه گفت‌وگوها، مذاکرات و همه این تلاش‌ها در عرصه‌های مختلف چه برآیندی خواهد داشت و بالاخره آیا توافق و همگرایی حاصل این تبادل‌نظرها خواهد بود یا مثل برخی از موارد واگرایی و تشتت حاصل می‌شود.

وی در مورد اصرار برخی گروه‌ها برای ائتلاف اصولگرایان با پایداری‌ها تاکید کرد: کار سیاسی جمعی خصوصا در سطح ملی یک کشور قواعد و چارچوب‌های خاص خود را دارد، صرف‌نظر از باورها و مواضع هر حزب و گروهی، کار سیاسی قواعد خاص خود را دارد که اگر ما به این قواعد پایبند باشیم به نتایج تلاش‌ها می‌رسیم و اگر پایبند نباشیم به اهداف مورد نظر نمی‌رسیم.

وزیر امورخارجه دولت احمدی‌نژاد یادآور شد: انتخابات گذشته مثال بسیار خوب و شفافی است برای اینکه در واگرایی نتیجه مورد نظر به دست نمی‌آید. این قاعده در همه انتخابات‌ها حاکم است٬ خداوند هم قسم حضرت عباس نخورده است که ما هرگونه عمل کنیم ما را پیروز خواهد کرد.

کد خبر : ۳۲۱۶۳۰