خبرگزاری کار ایران

ترک‌همدانی در گفت‌وگو با ایلنا:

دادگاه رسیدگی به بخش دوم پرونده تخلفات در تامین اجتماعی برگزار می‌شود

وکیل شکات پرونده سازمان تامین اجتماعی گفت: فردا اولین جلسه رسیدگی به قسمت دوم پرونده رسیدگی به تخلفات در سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر که فردا از ساعت ۹ صبح دادگاه رسیدگی به تخلفات سعید مرتضوی در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری ۲ ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جلسات دو محور خواهد داشت؛ محور اول در مورد شکایت شاکیان خصوصی است و بخش دوم در مورد جرائم و تخلفات مالی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی است.

وی ادامه داد: در همین راستا پرونده رسیدگی به تخلفات در سازمان تامین اجتماعی هم دو بخش داشت که دادگاه رسیدگی به بخش اول آن پس از صدور کیفرخواست برگزار شد و در ‌‌نهایت در خصوص حقوق و مزایای غیرقانونی برای آن حکم محکومیت صادر شد و قبلا هم رسانه‌ها به آن پرداختند.

ترک‌همدانی تاکید کرد: بخش دوم این پرونده در مورد باقی جرائم و اتهامات مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی است که دادسرا بعد از رسیدگی به پرونده نسبت به صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه قانع شد و فردا اولین جلسه رسیدگی به قسمت دوم پرونده برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۲۲۰۶۸