خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در پاسخ به تذکر یک نماینده:

مشکل بازنشستگان صنعت فولاد باید به‌صورت اساسی حل شود

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر شفاهی کمال علی‌پور خنکداری، با اشاره به وضعیت حقوق بازنشستگان فولاد گفت: جلسات متعددی برای حل مشکلات این حوزه برگزار و قدم‌هایی برداشته شده اما باید مشکل به صورت اساسی حل شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، کمال علی‌پور خنکداری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی، با انتقاد از وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد گفت: سه ماه قبل کارگروهی در مجلس توسط آقای ابوترابی‌فرد تشکیل شد تا بدین وسیله مشکلات بازنشستگان حل شود؛ اما متأسفانه هنوز این افراد با مشکل روبرو هستند.

نماینده مردم قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۸۰ هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد با مشکلات مالی روبرو هستند اظهار داشت: امروز حدود یک هزار نفر از این افراد مقابل وزارت اقتصاد تجمع کرده‌اند اما متأسفانه تاکنون حقوق حقه این بازنشستگان پرداخت نشده است.

در ادامه محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بحث حقوق بازنشستگان فولاد بسیار مهم و بخشی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان است، البته جلسات متعددی برای حل مشکلات این حوزه برگزار و قدم‌هایی برداشته شده اما باید مشکل به صورت اساسی حل شود.

کد خبر : ۳۲۲۲۲۹