خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت‌ کشور:

رویکرد دولت برگزاری انتخاباتی قانونمند و فراجناحی است

مدیرکل دفتر امورسیاسی وزارت‌کشور از انتخابات به عنوان تجلی‌همبستگی ملی و فرصتی برای منتخبان برای خدمت بیشتر به نظام و مردم نام برد.

به گزارش ایلنا، محمدامین رضازاده امروز در دهمین نشست شورای اداری هرمزگان با بیان اینکه اقتدار و امنیت‌ملی هر کشور بستگی به مشارکت حداکثری رای دهندگان دارد، اظهار کرد: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد به همان اندازه امنیت‌ملی و اقتدار کشور بیشتر می شود.

رضازاده در ادامه از انتخابات هفتم اسفندماه امسال به عنوان فرصتی برای همبستگی و وحدت ملی اقوام و مذاهب ایرانی نام برد و افزود: ایران یکی از 10 کشور دنیاست که پیروان مذاهب و ادیان مختلف، آزادانه در کنار هم زندگی مسالمت‌آمیزی دارند.

مدیر کل دفتر امور سیاسی وزارت کشور از هرمزگان به عنوان یکی از امن‌ترین استان‌هایی نام برد که مردم شیعه و اهل‌سنت، بدون کمترین مشکلی در کمال آرامش و امنیت کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

رضازاده با تاکید بر نقش احزاب و دیگر تشکل‌های سیاسی در انتخابات متذکر شد: احزاب سیاسی نشان دادند در زمینه استراتژی‌ملی، بدون در نظرگرفتن مسائلی از قبیل اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل از منافع کشور حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به موفقیت دولت در مذاکرات صلح‌آمیز هسته‌ای گفت: در حال حاضر در اقتدار سیاسی و امنیت‌ملی هستیم و دنیا به انتخابات پیش‌رو و میزان مشارکت مردم چشم دوخته است. رویکرد دولت برگزاری انتخاباتی قانونمند و فراجناحی است به این معنا که نگاه یکسانی به همه گروه‌ها و اشخاص دارد.

کد خبر : ۳۲۳۲۴۹