خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رییسه مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

برای بررسی خارج از نوبت لایحه شفاف‌ سازی رضایت نمایندگان جلب شد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر آیین‌نامه٬ ما باید نوبت را رعایت کنیم٬ اما سعی کردیم باتوجه به حساسیت این موضوع، این لایحه را زودتر از موعد در دستور کار قرار بدهیم.

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اعلام خبر برگزاری جلسه هیات رئیسه مجلس به منظور تصمیم‌گیری درخصوص بررسی خارج از نوبت لایحه شفاف‌سازی منابع مالی انتخابات، گفت: باتوجه به این‌که لوایح و طرح‌های دارای قید فوریت نیازی به اعلام وصول ندارند و باید در نوبت فوریت‌ها قرار بگیرند، در جلسه هیات رئیسه رضایت نمایندگانی که طرح‌های‌شان در نوبت است را جلب کردیم تا این لایحه در اولویت قرار بگیرد.

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بنا بر آیین‌نامه٬ ما باید نوبت را رعایت کنیم٬ اما سعی کردیم باتوجه به حساسیت این موضوع، این لایحه را زودتر از موعد در دستور کار قرار بدهیم.

وی با اشاره به اهمیت این لایحه برای عموم نمایندگان مجلس،‌ تصریح کرد: در قانون و آیین‌نامه مجلس ما بخشی از مسائل مطروحه در لایحه دولت را مورد نظر قرار دادیم، اما بی‌شک تصویب این لایحه و قانونی‌شدن آن هم در انتخابات مجلس و هم در انتخابات ریاست‌جمهوری و دیگر انتخابات‌ها مثمر ثمر خواهد بود.

کد خبر : ۳۲۴۲۵۳