خبرگزاری کار ایران

نعمتی در نطق میان‌دستور:

جلسات کمیسیون برجام با چه مجوزی تشکیل می‌شود؟

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر قرائت گزارش برجام در مجلس، اظهار داشت: کار این کمیسیون تمام شده و به تاریخ پیوسته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، بهروز نعمتی در نشست علنی امروز (۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود اظهار داشت: خوشبختانه موضوع برجام با همه حواشی ریز و درشت و برخی بداخلاقی‌ها و هتک‌حرمت‌ها و همچنین تجمع‌های غیرقانونی با اکثریت آرا به تصویب رسید.

وی افزود: در واقع از گردنه سختی عبور کرده‌ایم، با این حال عده‌ای به دنبال این بودند که ثابت کنند مجلس محل تضارب آزاد افکار نیست و با اتخاذ رفتارهای دیکتاتورمآبانه و هتاکانه در پی اثبات این بودند که حسینیان زمان هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این افراد در مقابل تلاش داشتند کسانی که با اندیشه آنها مخالف بودند و این اندیشه را برنمی‌تابیدند، یزیدی معرفی کنند؛ اما سوال این است که کجای این تفکر با رفتار و گفتار چراغ روشن انقلاب و سفینه نجات نظام و خلف شایسته برحق ایشان یعنی مقام معظم رهبری همراهی و همخوانی دارد؟

نعمتی تصریح کرد: این افراد از چه آسمانی الهام می‌گرفتند که خود را چکیده گفتمان دقیق اصولگرایی می‌دانستند؟ آیا دروغ، هتاکی، اتهام‌زنی و افراطی‌گری جزو رفتار انقلابی است؟ آن‌ها غافلند از اینکه مجلس بیدار و عصاره فضائل ملت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به هیات رئیسه مجلس تذکر داد و گفت: کار کمیسیون برجام با ارائه گزارشی به صحن علنی به اتمام رسیده و در واقع این کمیسیون به تاریخ پیوسته است؛ باید مشخص شود جلسات بعدی آن‌ها با چه مجوزی تشکیل می‌شود.

این نماینده همچنین به دولت تذکر داد تا با تمام وجود، نگرانی‌های رهبری، مردم و نمایندگان مجلس در اجرای برجام را رفع کند.

 

کد خبر : ۳۲۴۵۳۹