خبرگزاری کار ایران

نهایی شدن مقدمات سفر «زوما» به ایران در دیدار معاون وزیر فرهنگ آفریقای جنوبی و امیرعبداللهیان

معاون وزیر فرهنگ و هنر آفریقای جنوبی در دیدار با معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه بر وجود زمینه‌های فراوان همکاری با ایران تاکید کرد و گفت: با همتای ایرانی خود در حال نهایی کردن اسناد لازم برای امضا در سفر آتی رئیس جمهورمان به تهران هستیم.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه که ریاست مشترک کمیته سیاسی پیگیری اجرای توافقات کمیسیون عالی مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی را بر عهده دارد و خانم «مابودا فاسی» معاون وزیر فرهنگ و هنر آفریقای جنوبی ملاقات کرد.

معاون وزیر خارجه در این ملاقات ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت‌های حاصله در روابط بین دو کشور در زمینه‌های مختلف گفت که مذاکرات و توافقات خوبى در جریان سفر «رامافوزا» معاون رئیس جمهور آفریقای جنوبی به تهران در دو هفته گذشته انجام شد و رامافوزا خاطر نشان کرد که آقای زوما رئیس جمهور آفریقای جنوبی بزودی از تهران دیدن خواهد کرد.

معاون وزیر فرهنگ و هنر آفریقای جنوبی نیز بر وجود زمینه‌های فراوان همکاری با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت که با همتای ایرانی خود در حال نهایی کردن اسناد لازم جهت امضا در سفر آتی رئیس جمهور آفریقای جنوبی به تهران هستیم.

کد خبر : ۳۲۵۵۳۹