خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد؛

تبریک رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز مجلس

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس روز مجلس را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی دهم آذرماه روز مجلس را گرامی داشت.

متن پیام نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به شرح زیر است:

هرساله دهم آذر ماه، همزمان با سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس به نام روز مجلس نامگذاری شده است. نهادی که با برآمدن از دل ملت به نماد مسلم و بی‌بدیل مردم‍‌سالاری دینی در جامعه اسلامی بدل گشته است. نمادی که در طول بیش از یک قرن فعالیت خود بنا به فرموده رهبر فقید انقلاب اسلامی «خانه واقعی ملت» نام گرفته است و همواره در راس امور نظام مقدس جمهوری اسلامی درخشیده است که البته در سال‌جاری همزمانی روز مجلس با ایام اربعین امام حسین (ع)، رنگ و بویی حسینی به این ایام بخشیده است.

تطابق نامگذاری روز مجلس با سالروز شهادت شهید مدرس، نشان‌گذاری مسیر مبارزه و ایستادگی خستگی‌ناپذیر نمایندگان مردم در مقابل استبداد و استعمار بیگانه است، نشانی از استقامت که الگویی ارزشمند از وکالت مردم در ردای نمایندگی ملت شد و به گنجینه‌ای ماندگار در تاریخ بلند ایران اسلامی مبدل گشت.

ماه‌های پایانی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و فرارسیدن فصل جدیدی از انتخابات قوه مقننه، نویدبخش آفرینش حماسه‌ای دیگر با حضور پرشور مردم این مرزوبوم است که البته باید به این نکته نیز تاکید شود که نمایندگان مردم در قوه مقننه تا آخرین روز بر عهد خویش با ملت بزرگوار ایران اسلامی مبنی‌بر انجام صحیح امور تقنینی استوارانه ایستاده‌اند.

دهم آذر ماه همزمان با روز مجلس فرصت مغتنمی پدید آمده است تا یادوخاطره نمایندگان و کارمندان شهید مجلس شورای اسلامی را گرامی بداریم.

بی‌تردید در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گرفته است، مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت همچون گذشته با اشراف کامل بر مشکلات مردم، تلاش خواهند نمود تا با تعامل و همکاری نزدیک با سایر قوا در مسیر رفع مسائل مردم به ویژه در حوزه معیشت، گام‌های بلند و ارزنده‌ای بردارند.

اینجانب دهم آذر ماه روز مجلس شورای اسلامی را به ریاست و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و توفیق حرکت صحیح توام با بصیرت تمامی خدمتگزاران ملت را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

کد خبر : ۳۲۶۴۳۲