خبرگزاری کار ایران

جانشین قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش:

توطئه‌های دشمنان برای کم‌ رنگ جلوه دادن مراسم اربعین حسینی است

جانشین قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش در خصوص برپایی ایستگاه‌های صلواتی و خدمات رسانی به کاروان‌های اربعین حسینی گفت: نیروی زمینی ارتش با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و بیمارستان صحرایی به صورت شبانه روزی در خدمت زائرین حضرت سید الشهداء(ع) هستند و از اینکه در بدرقه و برگشت زائرین اربعین حسینی سهمی را داریم باید خداوند متعال را شاکر باشیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو گفت: فراهم کردن امنیت برای حرکت عظیم عاشورایی بسیار مهم است و ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب از گذشته تا به امروز سهم بسزایی را داشته است. امروز با استقرار بیشتر نیروها امنیت به حد مطلوبی رسیده است و همچنین مرزهای کشور تقویت شده است.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه غرب در ادامه تاکید کرد: تمامی تهدیدها و توطئه‌های دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن مراسم اربعین حسینی که از اقصی نقاط مختلف جهان به کربلای معلی می روند به واسطه خون با برکت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش نه تنها کم رنگ نکرده بلکه شور هیجان کاروان‌های حسینی را بیشتر کرده است.

حاجیلو در بخش دیگری از سخنانش گفت: نیروی زمینی ارتش با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و بیمارستان های صحرایی در نقاط مختلف منطقه غرب میزبان کاروان های عظیم عاشورایی است همچنین نیروی زمینی ارتش در بخش ترابری نیز تمهیداتی را برای بازگشت زائرین در نظر گرفته است که تا شهر کرمانشاه می تواند زائرین را ترابری نماید.

وی درپایان به خدمت گزاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سال های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان که در کنار دیگر رزمندگان توانسته‌اند خدمت گزار خوبی برای مردم باشند، امروز نیز خدمت گزار سرور سالان شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مردم عزیز کشورمان هستند و شعار خود را که همان راه ما راه حسین(ع) است سر می دهند.

کد خبر : ۳۲۶۹۴۴