خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی:

با وحدت رویه بازگشت زائران به میهن را مدیریت کنیم

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در نهمین جلسه این ستاد گفت: با توجه به حجم بالای ورود زائران از مرز مهران به داخل کشور فعالیت‌های خود را روی استان ایلام متمرکز کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت کشور، محمدحسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی پیش از ظهر امروز در نهمین جلسه این ستاد اظهار کرد: محور مهران به ایلام در ۴۸ ساعت آینده دارای حجم سنگین تردد خودروهای حامل زائران خواهد بود و لازم است در زمینه بهداشت و درمان، تغذیه و اسکان موقت حداکثر تلاش خود را بکار گیریم.

وی گفت: استفاده از پلیس راهور موتور سوار، ایجاد تعمیرگاه‌های سیار و بکارگیری نیرو در طول مسیر به روان شدن ترافیک سنگین در محور مهران به ایلام کمک خواهد کرد و مسئولان می‌توانند توصیه‌های لحظه‌ای خود را در اختیار صدا و سیما برای پخش از طریق رادیو اربعین قرار دهند.

وی زائران را به صبر و حوصله هنگام ورود به کشور فرا خواند و بر استفاده از نیروهای تازه‌نفس در پایگاه‌های خدمات رسانی به زائران تاکید کرد و گفت: شایسته است با برخورد عاطفی و اخلاقی و ایجاد احساس نزدیکی و مهربانانه و روش‌های متعارف و سنتی از زائرین استقبال شود.

در این جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد مرکزی اربعین حسینی نیز به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده و طرح دیدگاه‌های خود برای بهبود خدمات رسانی به زائران پرداختند.

کد خبر : ۳۲۷۰۶۰