خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علامه در گفت‌و‌گو با ایلنا:

برنامه مهرعلیزاده مجوز داشت/ مسئولان حراست قول پیگیری دادند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی گفت: هنوز هویت افرادی که دست به چنین کاری زدند مشخص نیست٬ ولی این اتفاق در حالی رخ داد که از هیات نظارت بر دانشگاه‌ مجوز لازم را دریافت کرده بودیم.

هادی ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اتفاق مراسم روز دانشجو در دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: امروز قرار بود مراسم سخنرانی آقای محسن مهرعلیزاده در تالار دانشکده علوم سیاسی و حقوق این دانشگاه برگزار شود که حدود ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه افرادی نا‌شناس گاز فلفل به داخل سالن پرتاب کردند.

وی افزود: فضا به‌گونه‌ای شد که دیگر امکان ادامه حضور افراد در سالن وجود نداشت٬ برای همین با آقای مهرعلیزاده که در راه ورود به دانشگاه بودند تماس گرفتیم و ضمن تشریح ماجرا از وی خواستیم در این مراسم حاضر نشوند و خودمان هم برنامه را لغو کردیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی گفت: هنوز هویت افرادی که دست به چنین کاری زدند٬ مشخص نیست. ولی این اتفاق در حالی رخ داد که ما از هیات نظارت بر دانشگاه‌ مجوز لازم را دریافت کرده بودیم و روز گذشته هم توانستیم مراسم سخنرانی آقای محجوب و مطهری را بدون هیچ تنشی در همین سالن برگزار کنیم.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: حراست دانشگاه مسئولیت برقرار امنیت این مراسم را بر عهده داشت برای همین مسئولان حراست به ما وعده داده‌اند که این مسئله را هرچه زود‌تر پیگیری کنند.

کد خبر : ۳۲۸۰۳۲