خبرگزاری کار ایران

انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی:

اخلالگران قبلا هم سخنرانی خاتمی را برهم زده‌اند

انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه‌ای در مورد اتفاقات روز دانشجو اعلام کرد: ضمن تاکید بر حق قانونی خود در پیگیری این ماجرای تاسف‌آور همه جریان‌های فکری دانشگاه را به رعایت اخلاق دعوت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه‌ای پیرامون اتفاقات روز دانشجو در این دانشگاه عنوان کرد: اتفاقی‌که در ساعات برگزاری برنامه انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه به مناسبت ۱۶ آذر رخ داد پدیده‌ای بسیار نادر بود. نه اینکه تاکنون شاهد چنین اتفاقاتی نبوده باشیم. بلکه انتظار آن نمی‌رفت در بزرگ‌ترین دانشگاه علوم انسانی که باید مهد پذیرش اندیشه‌های گوناگون باید این اتفاق رخ دهد.

در ادامه این بیانیه اعلام شده است: امروز همه تشکل‌ها توانستند برنامه خود را بدون حتی لحظه‌ای اخلال برگزار کنند اما انجمن اسلامی دانشجویان که برنامه ۱۵ آذر خود را با شکوه هرچه تمام‌ برگزار کرده بود با حوادثی روبرو شد که مانع از اجرای برنامه ۱۶ آذر این تشکل گشت. حال سوال اینجاست که چه کسانی از بر هم زدن برنامه انجمن اسلامی سود می‌برند؟

انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی در این بیانیه آورده است: آنچه در ۱۶ آذر در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی شاهد آن بودیم نمونه‌ای از بداخلاقی‌ بود به امید روزی که دیگر شاهد چنین حوادثی در دانشگاه‌های کشور نباشیم.

این بیانیه ادامه داده است: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در همه حال به مخالفت‌های مخالفان خود می‌بالد. مخالفانی که در دو سر طیف رادیکال‌های کشور قرار دارند. از یک طرف با مخالفت دلواپسانی روبروست که این روز‌ها از هیچ تلاشی در راستای بر هم زدن مراسم‌های قانونی فروگذار نکرده‌اند و از طرف دیگر با مخالفت‌‌ همان جریانی روبروست که در سال ۸۳ در دانشگاه تهران سخنرانی رئیس‌جمهور محبوب اصلاحات با را خلل مواجه کردند.

در پایان این بیانیه عنوان شده است: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی ضمن تاکید بر حق قانونی خود در پیگیری این ماجرای تاسف‌آور همه جریان‌های فکری دانشگاه را به رعایت اخلاق دعوت می‌کند. ضمن اینکه از همه مدعوین مراسم به خصوص مهندس مهرعلیزاده بابت اتفاق رخ داده پوزش طلبیده و امیدواریم در روزهای آینده شاهد حضور مدعوین این مراسم در دانشگاه علامه طباطبایی باشیم.

کد خبر : ۳۲۸۳۹۷